Pár nap múlva kezdődik a magyar borok első csúcstalálkozója
Az Agrármarketing Centrum idén először rendezi meg a hazai borok népszerűsítését célzó rendezvényt Hungarian Wine Summit néven – közölte a szervezet csütörtökön az MTI-vel.
A Hungarian Wine Summit egy beutaztatáson alapuló esemény, melynek célja megismertetni a magyar borokat és borvidékeket, a magyar borok sokszínűségét a nemzetközi szakértőkkel, valamint segíteni a borászatokat üzleti kapcsolati hálójuk kibővítésében, ezáltal hozzájárulva az exportvolumen növeléséhez – írták.
A csaknem 100 nemzetközi borszakértő, véleményvezérek, beszerzők, Master of Wine-ok, szakújságírók szerte Európából március 20-tól kóstolókon, borvacsorákon, a borrégiókat bemutató kétnapos, vezetett túrákon vesznek részt.
A hazai és nemzetközi szakmai közönség a programhoz a SIRHA Budapest nemzetközi élelmiszeripari és HoReCa szakkiállításon csatlakozhat március 22-24. között a Hungexpón. A szakkiállításon kilencven magyar borásznak biztosítanak bemutatkozási lehetőséget sétálókóstoló keretében, emellett tokaji bor- és pezsgőbárral, valamint a magyar borexport számára fontos szőlőfajtákat és borstílusokat bemutató mesterkurzusokkal várják a szakmai közönséget.
A borszakmai rendezvényt az Agrármarketing Centrum az Agrárminisztériummal és a Hegyközségek Nemzeti Tanácsával együttműködve valósítja meg.
Kapcsolódó cikkeink
Magasabb minőségű borokat készítene a Grand Tokaj Zrt.
A magasabb minőségi kategóriákba tartozó borok előállítására kell összpontosítania a…
Tovább olvasom >Megújult a PTE szőlő- és boranalitikai vizsgálatok elvégzésére alkalmas laboratóriuma
Átadták a Pécsi Tudományegyetem Szőlészeti és Borászati Kutatóintézete (PTE SZBKI)…
Tovább olvasom >Tokaji és egri termelők nyerték a Magyar Bor Nagydíjat
Fehérbor kategóriában a tokaji Bott Pince 2021-es Csontos furmintja, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A FRUIT LOGISTICA Innovation Award (FLIA) és a FLIA Technology 2025 tíz döntős pályázója
Bájos fajták, okos marketingkoncepciók, intelligens technológiák: öt-öt innovációt jelöltek az…
Tovább olvasom >A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >