Papíralapú csomagolásban a kozmetikai ipar jövője
A L’Oréal és az Albéa fejlesztése átütő innovációt hozhat a kozmetikai ipar számára. A két vállalat megalkotta az első papíralapú kozmetikai tubust, amelyben majdnem teljes egészében bioalapú és tanúsított, papír-szerű anyagot használnak a műanyag helyett. A kozmetikai csomagolások megújítása a L’Oréal azon fenntarthatósági törekvéseinek része, melyeket a „Sharing Beauty With All” fenntarthatósági programban is megfogalmaztak.
A L’Oréal és az Albéa közös fejlesztése alternatív megoldásként szolgál bizonyos típusú kozmetikai csomagolások esetén. A környezeti előnyöket multikritériumú Életciklus Elemzéssel értékelik, amely megmutatja, hogy egy adott termék teljes életútja során milyen hatást gyakorol a környezetre.
Ez a partnerség a két vállalat azon fenntarthatósági törekvéseit tükrözi, melyeket az Ellen McArthur Alapítvány új globális műanyaggazdálkodási kötelezettségvállalásában (New Plastics Economy Global Commitment) foglaltak aláírásával is vállaltak. Ez a projekt megmutatja azt is, hogy az iparági szakértők közötti együttműködés nélkülözhetetlen az innovatív fejlesztésekhez. A technológiai újítás hamarosan bevezetésre kerül, az első ipari méretű gyártást 2020 végére tervezik.
Philippe Thuvien, a L’Oréal csomagolásért és fejlesztésért felelős alelnöke a következőket nyilatkozta: „2007 óta folyamatosan javítunk csomagolásaink környezeti lábnyomán. Ma egy újabb lépést teszünk és bevezetjük ezt az új, tanúsított papíron alapuló technológiát. Az árral szemben, az Albéával karöltve dolgozunk ennek az átütő innovációnak a fejlesztésén. Célunk, hogy létrehozzuk az új, papíralapú csomagolást kozmetikai termékeink számára. Az első piaci bevezetést bőrápoló termékeinkre tervezzük 2020 végén. Ez az innovatív, alternatív megoldás szerves része a Csoport csomagolási stratégiájának.”
Gilles Swyngedauw, az Albéa CSR-ért, innovációért és marketingért felelős alelnöke hozzáteszi: „Az Albéa fenntarthatóság iránti elköteleződése 15 évvel ezelőttre nyúlik vissza, és széleskörű, felelős csomagolásainkban tükröződik. Ma arra törekszünk, hogy felgyorsítsuk az innovatív, felelősségteljes megoldások kifejlesztését, és hogy áttöréseket érjünk el. Csak ügyfeleinkkel és partnereinkkel való együttműködésen keresztül hozhatjuk létre a biztonságos, körkörös, minimális hatású csomagolást, amelyet a kozmetikai ipar igényel. Ez a L’Oréallal folytatott innovációs partnerség tükrözi mind ezt az ambíciót, mind pedig ezt a meggyőződést.”
Kapcsolódó cikkeink
Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >A Mesterséges Intelligencia már a kereskedelemben is elindította a forradalmat
A Mesterséges Intelligencia (AI) és vívmányai, például a nagy nyelvi…
Tovább olvasom >Ezekkel a témákkal nyertek a L’Oréal-UNESCO „A Nőkért és a Tudományért díj” kutatónői
Az örökletes szembetegségek kezelésére pár éve még nem volt válasza…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >