Pálinka, blended
A Coca-Cola HBC Magyarország 2017-ben vásárolta meg a Rézangyal márkát, amelyet most egy magasabb kategória felé irányítanak. Megváltozik a termék csomagolása, valamint a termékportfóliót is racionalizálják. A márka több mint tizenöt különböző itallal van jelen a piacon. A pálinkaház egyediségében az is közrejátszik, hogy kiküszöbölte az adott évi gyümölcstermésből eredő különbségeket – méghozzá házasítás technológiájával, így a piacon talán egyedülállóként tud állandó magas minőséget biztosítani. A Rézangyal a legjobb minőségű, azonos gyümölcsökből készült pálinkákat vásárolja meg neves termelőktől, hogy az eltérő karakterekkel rendelkező, vagy akár eltérő eljárással készült pálinkák értékeit házasítsa a blendmester.

Vajda Márton
prémium alkohol
portfólió vezető
Coca-Cola HBC
Magyarország
A legaktuálisabb fogyasztói igényekre reagálunk, ami tükröződik az egyedülálló eljárással készített italaink ízvilágában, a megújult csomagolásban és a vendéglátóhelyek számára kínált minőségi marketinganyagokban és fogyasztói aktivitásokban is. Célunk, hogy a prémium szegmenst meghódítva továbbfejlesszük a hazai pálinkakultúrát – mondta Vajda Márton, a Coca-Cola HBC Magyarország Kft. prémium alkohol portfólió vezetője. //
Kapcsolódó cikkeink
…azért a boróka az úr!
Világszinten a gin kategória még növekedésben van, ám a fejlődés…
Tovább olvasom >Kevesebb cukor, minimális szénhidrát
A cukormentes és szénhidrátcsökkentett élelmiszerek piaca ma már messze túlmutat…
Tovább olvasom >Újra pezseg a szénsavas piac
A szénsavas üdítők piaca 2024-ben kihívásokkal teli, de növekedést mutató…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tízmillió forint összdíjazású pályázatot hirdet Tokaj
Tízmillió forint összdíjazású művészeti pályázatot hirdet Tokaj a világörökségi borvidék…
Tovább olvasom >Hő a mélyből: kiaknázatlan kincs a magyar geotermia
Bár Magyarország kiváló geotermikus adottságokkal rendelkezik, a termálhő jelenleg csak…
Tovább olvasom >