Visit Hungary: világhírű modellek, színészek és tartalomgyártók népszerűsítik Budapestet és a magyar vidéket

Visit Hungary: világhírű modellek, színészek és tartalomgyártók népszerűsítik Budapestet és a magyar vidéket

Világhírű modellek, színészek és tartalomgyártók népszerűsítik Budapestet és a magyar vidéket – közölte a Visit Hungary pénteken az MTI-vel. A tájékoztatás szerint harmadik alkalommal érkeztek világszerte ismert, milliók által követett...

Tovább olvasom

Új csomagolást kapnak a „boldog csirkék” a Colruyt Group üzleteiben

Újabb lépést tett a Colruyt Group az állatjóléti szempontból előnyösebb tartástechnológiában nevelt csirkehús népszerűsítéséért: megújult csomagolással teszi e termékeket a vásárlók számára könnyebben felismerhetővé. A”Kip van Eigen Bodem/Poulet De Notre...

Tovább olvasom

Földimogyorós Nutellával ad lendületet a növekedésnek a Ferrero az amerikai piacon

Az Egyesült Államokban jövő tavasszal dobja piacra a Ferrero első ízesített Nutella-variánsát, a Nutella Peanut-ot, amely a klasszikus kakaós mogyorókrémet pörkölt földimogyoróval ötvözi. Az új termék elsősorban az amerikai fogyasztók...

Tovább olvasom

Árrésstop a biztosításokra is: a K&H önkéntes díjkorlátozási vállalást tesz a lakásbiztosításokra

A Nemzetgazdasági Minisztérium kérésének megfelelően a K&H Biztosító csatlakozik a lakásbiztosítók önkéntes vállalásához, amelynek célja, hogy a lakásbiztosítással rendelkező ügyfelek mentesüljenek a biztosítási díjat érintő 12 havi inflációtól, miközben a...

Tovább olvasom

Csökkent a munkahelyi stabilitásérzet a fiataloknál

Visszaesés látható a dolgozó fiataloknál: a munkahelyüket csak 51 százalékuk tartotta kellően stabilnak 2025. első negyedévében, ami csökkenést jelent az előző év utolsó negyedéhez képest, és elmarad a K&H ifjúsági...

Tovább olvasom

Május 19-től jön az új árrésstop a drogériákban – több ezer termék lehet érintett

Gulyás Gergely kancelláriaminiszter bejelentése szerint május 19-én hatályba lép a kormány új árrésszabályozása, amely 30 termékkategóriát érint – elsősorban drogériákban kapható fogyasztási cikkekről van szó. Az RTL kérdésére adott válaszában...

Tovább olvasom

Imádják a nyereményjátékokat a magyar vevők egy friss kutatás szerint

Szinte minden magyar vásárló hajlandó többet költeni, ha ezzel nyerési lehetőséghez jut – derül ki az Etele Plaza friss kutatásából. A fogyasztók több mint fele legalább havi rendszerességgel vesz részt...

Tovább olvasom

Fenntarthatóság felsőfokon: országos terjeszkedéshez érkezett a Rossmannban a Respray újratöltő automata

Országos méretűvé nőtte ki magát a világ első spray termékeket újratöltő automatája, a Respray. A magyar fiatalok által fejlesztett technológia tesztidőszakának sikerét követően mára már 30 Rossmann üzlet kínálja az...

Tovább olvasom

Gazsi Zoli közel két évtized után távozik az Eisbergtől

Gazsi Zoltán búcsúzik az Eisbergtől. Zoli közel két évtizedig vezette a céget ügyvezetőként és cégvezetőként, neve itthon összeforrt az Eisberggel, az egészséges életmód népszerűsítésével, valamint az üzleti szférán túlnyúló társadalmi...

Tovább olvasom

Természetes eredetű vitaminokkal készít fel a fesztiválszezonra a BioTechUSA

A BioTechUSA, Európa egyik legnagyobb étrendkiegészítő gyártója és forgalmazója egy hosszú kutatási és fejlesztési időszakot követően új prémium vitamin-termékcsaládot fejlesztett ki, kifejezetten a legmagasabb vásárlói igényekhez igazítva. A cégcsoport által...

Tovább olvasom

Új ízekkel bővül a Szentkirályi Egy Csepp Gyümölcs termékcsalád

Két új ízzel bővíti cukor- és édesítőszermentes portfólióját a Szentkirályi Magyarország. A Szentkirályi Egy Csepp Gyümölcs márka új mangó és lime-chili variánsai áprilistól érhetők el a kiskereskedelmi láncokban, előbbi PET...

Tovább olvasom

Közös európai fellépés eredményeként változtat zöld marketing üzenetein a Coca-Cola

A Svéd Fogyasztóvédelmi Hatóság és a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) közös vezetésével lépett fel a The Coca-Cola Company (Coca-Cola) nem egyértelmű címkéivel szemben az európai fogyasztóvédelmi hatóságokat tömörítő Fogyasztóvédelmi Együttműködési Hálózat...

Tovább olvasom

INTERSPAR – stabilitás és minőség 30 éve

Az INTERSPAR 30 éves jubileuma nem csupán egy ünnep, hanem bizonyíték arra is, hogy az innováció, a folyamatos fejlődés és a stabilitás kéz a kézben járnak a SPAR Magyarországnál. Az...

Tovább olvasom

Indul a „Micsoda malacunk van!” sertéshús-népszerűsítő kampány – videóval

A magyar termékek vásárlása a nemzetgazdaságot támogatja, munkahelyek megtartását segíti, közös érdek tehát a szolidaritás a belföldi gazdálkodókkal – mondta az Agrárminisztérium (AM) mezőgazdaságért felelős államtitkára csütörtökön Budapesten, a „Micsoda...

Tovább olvasom

KPMG: Egyszerre optimisták, aggódnak és izgatottak a magyarok, ha AI-ról van szó

A KPMG és a Melbourne-i Egyetem közös nemzetközi kutatása szerint az emberek bár egyre többször használják a mesterséges intelligenciát, sokan bizonytalanok az AI-jelenséggel kapcsolatban. A felmérés szerint a megkérdezettek jelentős...

Tovább olvasom

Trade marketing, az elengedhetetlen? – Szerelmem a trade marketing – idén is

A Trade Marketing Klub hagyományos, online konferenciája, a Szerelmem a trade marketing 2025. február 13-án közel 220 regisztrált résztvevővel zajlott, kellemes hangulatban. A cikk a Trade magazin 2025/4. lapszámában olvasható....

Tovább olvasom

Tízből hat külföldön dolgozó magyar szerint könnyű volt a beilleszkedés

Minden tizedik magyar munkavállaló rendelkezik már külföldi tapasztalattal, legtöbben Németországban, az Egyesült Királyságban, Ausztriában, vagy Franciaországban vállaltak munkát. A költözést leggyakrabban a pénzkereseti lehetőség motiválja, de a kulturális és nyelvismereti...

Tovább olvasom

Mesterséges intelligencia minden szinten – új korszakot nyit a Bosch az innovációban

A budapesti AI Symposiumon bemutatott fejlesztések alapján a Bosch már nemcsak alkalmazza, hanem alakítja is a mesterséges intelligencia jövőjét. A vállalat célja: átlátható, emberközpontú és fenntartható MI-megoldások a gyártástól az...

Tovább olvasom

Együttműködési megállapodást kötött az Aktív- és Ökoturisztikai Fejlesztési Központ és az MKIK

Együttműködési megállapodást kötött az Aktív- és Ökoturisztikai Fejlesztési Központ (AÖFK) és a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a SZÉP-kártya aktív magyarok zsebének népszerűsítése érdekében csütörtökön Budapesten. Révész Máriusz, a Közigazgatási...

Tovább olvasom

A generációváltás nem jelent egyet a régi értékek kisöprésével

Minden vállalkozásvezető életében eljön az a pont, amikor át kell adnia a stafétabotot a következő generációnak. Ám a fiatalítás nem feltétlen jár együtt azzal, hogy a jól bevált gyakorlatokat, a...

Tovább olvasom

KSH: stagnált az ipari termelés márciusban

2025 márciusában az ipari termelés volumene az előző év azonos hónapjának szintjén maradt, míg munkanaphatástól megtisztítva 5,4 százalékkal elmaradt az egy évvel korábbitól – jelentette csütörtökön első becslése alapján a...

Tovább olvasom

NGM: a „150 új gyár” program segíti az ipari termelés helyreállását

A Központi Statisztikai Hivatal adatai alapján 2025 márciusában az ipari termelés volumene az előző év azonos hónapjának szintjén maradt, míg munkanaphatástól megtisztítva 5,4 százalékkal elmaradt az egy évvel korábbitól. A...

Tovább olvasom

Nagy Márton: a legfontosabb feladat a gazdasági növekedés felpörgetése

A legfontosabb feladatnak nevezte Nagy Márton nemzetgazdasági miniszter a gazdasági növekedés felpörgetését, 3 százalék fölé emelését a 4. Nagyváradi Gazdasági Konferencián csütörtökön. A nagyváradi magyarság Festum Varadinum rendezvénysorozatának keretében a...

Tovább olvasom

Csúcson a lakossági hitelezés és a befektetési kedv az Ersténél

Kitart a lendület a tavaly újra beinduló lakossági hitelezésben az Ersténél. Az idei első negyedévben lakáshitelből az előző év azonos időszakához képest a másfélszeresére nőtt az újonnan kihelyezett hitelek állománya,...

Tovább olvasom

Fotópályázatot hirdet az LG és a Magyar Nemzeti Galéria

A tavalyi nagysikerű közös művészeti pályázatát követően idén is együttműködésre lép az LG Magyarország és a Magyar Nemzeti Galéria. A felek Az élet szép! Keretezd újra! című fotópályázata arra hívja fel a...

Tovább olvasom

A Samsung QLED tévéit a TÜV Rheinland „Valódi Kvantumpontos Kijelző” tanúsítvánnyal ismerte el

A Samsung bejelentette, hogy legújabb QLED tévéi megkapták a németországi TÜV Rheinland nemzetközi tanúsító szervezet „Valódi Kvantumpontos Kijelző” (Real Quantum Dot Display) tanúsítványát. A minősítés igazolja, hogy a Samsung QLED...

Tovább olvasom

Egy hajmáskéri üzemből 3,4 tonna élelmiszert vont ki a hatóság

A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) súlyos szabálytalanságokat tárt fel egy hajmáskéri élelmiszer-előállító üzemben: a szakemberek 3,4 tonna jogsértő, részben nem nyomon követhető, részben lejárt fogyaszthatósági idejű tételt vontak ki a...

Tovább olvasom

Tedd láthatóvá a minőséget! Válaszd a Kiváló Termék védjegyet!

A fogyasztói tudatosság erősödésével nő a kereslet a kiváló minőségű termékek iránt. Mindez összhangban van a hazai kínálattal, hiszen a magyar vállalkozások világszínvonalú termékeket előállítására képesek. A fogyasztók nemcsak érzelmileg...

Tovább olvasom

A DSV befejezte a Schenker felvásárlását: a DSV lett a világ legnagyobb logisztikai szereplője

Miután teljesültek a mintegy 106,7 milliárd dán korona (hozzávetőleg 14,3 milliárd euró) értékű Schenker-felvásárlás valamennyi feltétele és követelménye, a DSV hivatalosan is lezárta a Deutsche Bahn logisztikai leányvállalatának átvételét. A...

Tovább olvasom

Filantróp megközelítéssel

Jelentős előrelépést ért el a munkaerőpiaci befogadás előmozdítása terén a McDonald’s a tavaly kezdődött, dedikáltan megváltozott munkaképességű munkavállalókat célzó programjának köszönhetően. A cikk a Trade magazin 2025/4. lapszámában olvasható. A...

Tovább olvasom
Oldal