Ötödik alkalommal támogatja az ALDI a Go Pink kezdeményezést
Ötödik alkalommal vesz részt az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. a Go Pink kezdeményezésben, amely minden év októberében világszerte a mellrák elleni küzdelem fontosságára hívja fel a figyelmet. Ebben az évben az áruházlánc újabb partnerek bevonásával folytatja figyelemfelhívó kampányát, egyúttal lehetőséget teremt vásárlói számára, hogy ők is aktív részesei legyenek az ALDI jótékony akciójának.
Idén ősszel is világkörüli útjára indul az a kezdeményezés, amely a pink színnel hívja fel a figyelmet a mellrák elleni küzdelem alappilléreire: a megelőzésre és a szűrésre. Az idejében felismert mellrák jó eséllyel gyógyítható, ehhez azonban elengedhetetlen az egészséges táplálkozás, a rendszeres testmozgás és a mindennapi stressz helyes kezelése. Ezen kívül a hölgyeknek kifejezetten ajánlott részt venni a rendszeres szűrővizsgálatokon, illetve az emlő önvizsgálata is életet menthet, hiszen minél előbb felismerik az elváltozást, annál korábban kezdődhet meg a gyógyítás.
Az ALDI a magyar csiperke- és laskagomba termesztő vállalattal, a Bio-Fungi Kft.-vel közösen öt éve vesz részt a kezdeményezésben és az elmúlt évek során összesen mintegy 3 millió forintnyi adománnyal támogatott rákellenes szervezeteket. A korábbi évekhez hasonlóan idén októberben is elérhető lesz az áruházlánc polcain a Bio-Fungi által termesztett, rózsaszín tálcába csomagolt gomba, amelynek minden eladott tálcája után a Bio-Fungi a Debreceni Onkológiai Betegekért Alapítványt támogatja 5 forinttal, míg az ALDI saját hozzájárulásaként ezt az összeget megduplázza.
A vásárlók ebben az évben az Ed.Haas Hungaria Kft. rózsaszín szalaggal ellátott pezsgőtablettájának megvásárlásával is hozzájárulhatnak a kezdeményezéshez. A vállalat minden értékesített pezsgőtabletta tubus után 5 forinttal támogatja a mellrák elleni küzdelmet. Ezen felül minden eladott termék után az ALDI további 5 forinttal támogatja a Cytológia a Tüdőrák Korai Kórismézéséért Alapítványt. 2017. október 13-án pedig a figyelemfelhívás és tájékoztatás jegyében megrendezésre kerül az „Összefogás az egészségért a mellrák ellen” hídséta és konferencia Győrben, melyet az ALDI számos termékkel támogat.
Az idei kampányban a Del Pierre Central Europe Kft. is az ALDI partnere, amely cég limitált kiadású „Twist tonhaltörzs olívaolajban” termékének értékesítése után Az Emlőrák Gyógyításáért Alapítvány dobozonként 5 forintnyi támogatáshoz jut az ALDI által.
Az ALDI bízik abban, hogy az idei kampány révén vásárlóinak segítségével még több adománnyal segítheti a daganatos megbetegedések megelőzését és gyógyítását.
Kapcsolódó cikkeink
Mintegy 5 millió eurót fordít zöld energiára az Aldi Írországban
Az Aldi Ireland bejelentette, hogy 5 millió eurós beruházással energiatakarékos…
Tovább olvasom >WHO: 50 százalékos drágulást sürgetnek a dohány, az alkohol és a cukros üdítők esetében
A következő tíz évben legalább 50 százalékkal kellene növelni a…
Tovább olvasom >Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Temu már az európai élelmiszerpiacot is célba vette
Egyre komolyabb fenyegetést jelent az európai kiskereskedelem számára a kínai…
Tovább olvasom >Most akár 20%-kal olcsóbban szerezhetők be a magyar lecsó alapanyagai a PENNY-ben
A nyári szezon kihagyhatatlan kedvence a friss, házias lecsó, amelyhez…
Tovább olvasom >Fagykár fenyegeti a Nutellát: drasztikusan drágul a török mogyoró
Súlyos tavaszi fagyok sújtották Törökországot, a világ legnagyobb mogyorótermelőjét, ami…
Tovább olvasom >