Ötmilliárd forint feletti árbevételt vár idén is a Szarvasi Mozzarella Kft.
A Szarvasi Mozzarella Kft. az idei esztendőben 5,5 milliárd forintos árbevétellel számol, ami hasonló a tavalyi adathoz – közölte az MTI-vel Rohony Miklós, a társaság marketing vezetője.
kép: szarvasimozzarella.hu
Az olasz típusú sajtokat több mint 25 éve gyártó cég 1996-ban került magyar családi tulajdonba, és naponta 100 ezer liter tejet dolgoz fel. Évente 4,5 millió kilogramm sajtot állítanak elő, több mint 95 százalékát Magyarországon értékesítik, piacvezetők a saját kategóriájukban.
A szükséges alapanyagot az üzem 20 kilométeres körzetében működő tejtermelő gazdaságoktól szerzik be, a feldolgozás mennyisége elérte a gyár teljes kapacitását. Ezért a gyártás minőségi és mennyiség növelése érdekében pályázatot nyújtottak be a Gazdaságfejlesztési és Innovációs Operatív Programhoz (GINOP), amelynek sikere esetén milliárd forintos nagyságrendű fejlesztést terveznek. Addig is készülnek a következő esztendőre, s mint mondta egy új „meglepetés termékkel” is elő fognak rukkolni, ám erről egyelőre nem kívánt részleteket elárulni. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
A trappista sajt fogyasztását ösztönző kampány indult
Az Agrárminisztérium (AM) és az Agrármarketing Centrum (AMC) is csatlakozott…
Tovább olvasom >Grillsajtok – már nem csak nyáron
Optimisták a grillpiac szereplői az idei szezon előtt. Mert bár…
Tovább olvasom >Országos kampányt indított a Tej Terméktanács a trappista sajt népszerűsítésére
A Tej Terméktanács országos marketingkampányt indított a hazai előállítású trappista…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >