Ötletek és tapasztalatok konferenciája
A minden kategóriában egyre élesedő verseny, a növekedési lehetőségek szűkülése, az egyre erőteljesebb vállalati költségcsökkentések szükségessé teszik, hogy nap mint nap olyan, újabb és újabb ötleteket találjunk ki, amelyek a lehető legkevésbé terhelik cégünk költségvetését, ugyanakkor kézzelfogható, számszerűsíthető, gyors eredményeket hoznak.A Trade Marketing Klub konferenciájára neves vállalati szakembereket hívott segítségül, hogy beszámoljanak cégüknél trade marketing projektjeiről, azok hogyan járulnak hozzá a növekedéshez. Képet kapunk a kereskedelem aktuális helyzetéről és annak trade marketing vonatkozásairól. Természetesen lehetőség nyílik kötetlen szakmai beszélgetésekre is.
Tervezett témák: fogyasztói és vásárlási szokások, márkaépítés, termékbevezetés, a trade marketing fontossága, újdonságok a trade marketing eszközök területén, a tervezés szerepe a hatékony megvalósításban…
További információ a 39. oldalon
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökken a kereskedelem jövedelmezősége – érdemi forrásokat nyit meg a kormány
Május 28-án tartották a Laurel Számítástechnikai Kft. sorrendben 12. Retail…
Tovább olvasom >5500 szépségrajongóval telt meg az MVM Dome
Minden korábbinál nagyobb érdeklődés mellett zajlott le május 23–24. között…
Tovább olvasom >Sikerrel zárult a III. REL Szervezők Napja
Magyarország élen jár a rövid ellátási láncok támogatásában – hangzott…
Tovább olvasom >