Ötletek és tapasztalatok konferenciája
A minden kategóriában egyre élesedő verseny, a növekedési lehetőségek szűkülése, az egyre erőteljesebb vállalati költségcsökkentések szükségessé teszik, hogy nap mint nap olyan, újabb és újabb ötleteket találjunk ki, amelyek a lehető legkevésbé terhelik cégünk költségvetését, ugyanakkor kézzelfogható, számszerűsíthető, gyors eredményeket hoznak.A Trade Marketing Klub konferenciájára neves vállalati szakembereket hívott segítségül, hogy beszámoljanak cégüknél trade marketing projektjeiről, azok hogyan járulnak hozzá a növekedéshez. Képet kapunk a kereskedelem aktuális helyzetéről és annak trade marketing vonatkozásairól. Természetesen lehetőség nyílik kötetlen szakmai beszélgetésekre is.
Tervezett témák: fogyasztói és vásárlási szokások, márkaépítés, termékbevezetés, a trade marketing fontossága, újdonságok a trade marketing eszközök területén, a tervezés szerepe a hatékony megvalósításban…
További információ a 39. oldalon
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Átadták a Joint Venture Szövetség vállalati díjait
A közel 40 éves múltra visszatekintő Joint Venture Szövetség (JVSZ)…
Tovább olvasom >Fülep Zsolt lett az Év Agrárembere 2024-ben
2025 február 21-én, a mezőgazdasági szakma legnagyobb elismerését, az „Év…
Tovább olvasom >Nyárindító bor és pezsgő ünnep a Szabadság téren
A nagy sikerű Bor & Pezsgő Fesztivál és Junibor Ünnep…
Tovább olvasom >