Ötletek és tapasztalatok konferenciája
A minden kategóriában egyre élesedő verseny, a növekedési lehetőségek szűkülése, az egyre erőteljesebb vállalati költségcsökkentések szükségessé teszik, hogy nap mint nap olyan, újabb és újabb ötleteket találjunk ki, amelyek a lehető legkevésbé terhelik cégünk költségvetését, ugyanakkor kézzelfogható, számszerűsíthető, gyors eredményeket hoznak.A Trade Marketing Klub konferenciájára neves vállalati szakembereket hívott segítségül, hogy beszámoljanak cégüknél trade marketing projektjeiről, azok hogyan járulnak hozzá a növekedéshez. Képet kapunk a kereskedelem aktuális helyzetéről és annak trade marketing vonatkozásairól. Természetesen lehetőség nyílik kötetlen szakmai beszélgetésekre is.
Tervezett témák: fogyasztói és vásárlási szokások, márkaépítés, termékbevezetés, a trade marketing fontossága, újdonságok a trade marketing eszközök területén, a tervezés szerepe a hatékony megvalósításban…
További információ a 39. oldalon
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Több mint 110 kiállítóval és 750 látogatóval zajlott az alföldi kisléptékű termékelőállítók expója, a IV. REL EXPO
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megnyílt a nevezés két rangos strasbourgi borversenyre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Badacsonyi sikerek a Vince Gálán
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

