Ötletek és tapasztalatok konferenciája
A minden kategóriában egyre élesedő verseny, a növekedési lehetőségek szűkülése, az egyre erőteljesebb vállalati költségcsökkentések szükségessé teszik, hogy nap mint nap olyan, újabb és újabb ötleteket találjunk ki, amelyek a lehető legkevésbé terhelik cégünk költségvetését, ugyanakkor kézzelfogható, számszerűsíthető, gyors eredményeket hoznak.A Trade Marketing Klub konferenciájára neves vállalati szakembereket hívott segítségül, hogy beszámoljanak cégüknél trade marketing projektjeiről, azok hogyan járulnak hozzá a növekedéshez. Képet kapunk a kereskedelem aktuális helyzetéről és annak trade marketing vonatkozásairól. Természetesen lehetőség nyílik kötetlen szakmai beszélgetésekre is.
Tervezett témák: fogyasztói és vásárlási szokások, márkaépítés, termékbevezetés, a trade marketing fontossága, újdonságok a trade marketing eszközök területén, a tervezés szerepe a hatékony megvalósításban…
További információ a 39. oldalon
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >