Ötéves digitális átalakítási program elindításáról állapodott meg a Diageo az SAP-val és az IBM-mel
Informatikai környezetének teljes korszerűsítésére indított programot a világhírű italmárkák gyártásáról és forgalmazásáról ismert Diageo. A többek közt a Guinness, a Smirnoff és a Johnnie Walker márkákat birtokló Diageo a folyamatainak újratervezését és fejlesztését célozza meg, mind a 180 országra kiterjedően, ahol a vállalat működik. A vállalat eddigi legnagyobb és legátfogóbb stratégiai projektjének kivitelezésére az SAP és az IBM fogtak össze.
A világszerte 180 országot lefedő program forradalmasítja a Diageo informatikai környezetét: piacvezető technológiával támogatott, intuitív folyamatokat vezet be azzal a céllal, hogy több információt biztosítsanak a vállalaton belül a jobb és gyorsabb döntéshozatalhoz. Ez az átalakítás fokozza a Diageo üzleti ellenálló képességét a folyamatosan változó külső környezetben, javítja ügyfélszolgálati tevékenységét, és segíti a vállalatot a gyorsan változó fogyasztói bázishoz való alkalmazkodásban.
A program keretében az IBM Consulting támogatásával a felhőalapú RISE with SAP S/4HANA Cloud vállalatirányítási rendszerre térnek át. A Diageo az új modell bevezetésével biztosítja, hogy informatikai infrastruktúrája egyszerűsödjön és világszerte élvezhesse a központi támogatást.
Az IBM Consulting, amelyet a projekt vezetésére választottak, kifejezetten nagy tapasztalattal rendelkezik a fogyasztói szektorban az SAP S/4HANA Cloud platformra váltás támogatásában. A Diageo, az SAP és az IBM együtt fog dolgozni azon, hogy a legújabb technológiát alkalmazva hatékonyabbá tegyék a Diageo üzletmenetét.
Az ötéves program számos területen átalakítja a Diageo üzleti és pénzügyi működését:
- Az újragondolt munkafolyamatok lehetővé teszik a megrendelések valós idejű nyomon követését globális szinten, és elősegítik a hatékonyabb ügyfélkapcsolatot és a jobb ügyfélkiszolgálást.
- Az egységes működési platformra való áttéréssel a Diageo egyszerűsíteni fogja technológiai támogatási modelljét és informatikai portfólióját, megkönnyíti a vállalat üzleti tevékenységét és a lehetőséget biztosít a fejlődésre a változó fogyasztói trendek és piaci igények közepette.
- A program átalakítja a Diageo jelentési gyakorlatát is, így a vállalat jobb rálátást kap a kereskedelem eredményeire és a növekedési lehetőségekre.
- A megfelelőségi és kontrolling területek digitalizálása rugalmasabbá, ugyanakkor megbízhatóbbá, így a változó piaci feltételekhez alkalmazkodóbbá teszi az üzletet.
Lavanya Chandrashekar, a Diageo pénzügyi igazgatója elmondta: „Ez a partnerség az IBM-mel és az SAP-val a digitális átalakulásba való folyamatos befektetésünk újabb mérföldköve. Ezek révén a globális fogyasztói és vásárlói igényekre adott reakcióképességünk jelentősen javul. Jobb rálátást, világszínvonalú elemzési képességeket és továbbfejlesztett adatszolgáltatást biztosít számunkra a növekedésünk támogatásához, miközben lehetővé teszi számunkra, hogy hatékonyabbak legyünk a mindennapi működésünkben.”
Scott Russell, az SAP ügyfélkiszolgálásért felelős igazgatósági tagja elmondta:
„A fogyasztási cikkek változékony iparágában a siker a kiszámíthatatlan ellátási láncokban való navigálásban, a folyamatos makrogazdasági ingadozások kezelésében és abban rejlik, hogy egy lépéssel a folyamatosan változó vásárlói igények előtt járjunk. A Diageoval, a világ egyik vezető márkaépítőjével való folyamatos együttműködésünk révén büszkén támogatjuk őket abban, hogy rugalmasabb, a vásárlói élményt fokozó és a gyorsan változó piaci nyomáshoz alkalmazkodni képes üzletágakat építsenek ki, megvalósítva a fogyasztási cikkek iparágának forradalmasítására irányuló víziójukat.”
Rahul Kalia, az IBM Consulting, UK & Ireland ügyvezető partnere elmondta: „A fogyasztási cikkek ipara igyekszik kezelni az inflációs nyomás és az ellátási lánc zavarai által támasztott kihívásokat, miközben továbbra is arra összpontosít, hogy kivételes termékeket és szolgáltatásokat nyújtson ügyfeleinek és fogyasztóinak. Az IBM büszke arra, hogy a Diageo és az SAP partnereként globális üzleti és digitális átalakítási tapasztalatainkat is bevethetjük ezen az izgalmas úton.”
Kapcsolódó cikkeink
Új globális divíziót hozott létre luxusmárkái számára a Diageo
Diageo Luxury Group néven új globális divíziót hozott létre a…
Tovább olvasom >A Wizz Air és az Airbus közösen tesztel fenntartható repülőgép-üzemanyagot
A Wizz Air és az Airbus közösen tesztel fenntartható repülőgép-üzemanyagot…
Tovább olvasom >Új italipari szövetség gyorsítaná fel a megújulóenergia-használatot az értékláncban
A Diageo és a Coca-Cola vezetésével több nagy italipari vállalat,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >