Ötéves digitális átalakítási program elindításáról állapodott meg a Diageo az SAP-val és az IBM-mel
Informatikai környezetének teljes korszerűsítésére indított programot a világhírű italmárkák gyártásáról és forgalmazásáról ismert Diageo. A többek közt a Guinness, a Smirnoff és a Johnnie Walker márkákat birtokló Diageo a folyamatainak újratervezését és fejlesztését célozza meg, mind a 180 országra kiterjedően, ahol a vállalat működik. A vállalat eddigi legnagyobb és legátfogóbb stratégiai projektjének kivitelezésére az SAP és az IBM fogtak össze.
A világszerte 180 országot lefedő program forradalmasítja a Diageo informatikai környezetét: piacvezető technológiával támogatott, intuitív folyamatokat vezet be azzal a céllal, hogy több információt biztosítsanak a vállalaton belül a jobb és gyorsabb döntéshozatalhoz. Ez az átalakítás fokozza a Diageo üzleti ellenálló képességét a folyamatosan változó külső környezetben, javítja ügyfélszolgálati tevékenységét, és segíti a vállalatot a gyorsan változó fogyasztói bázishoz való alkalmazkodásban.
A program keretében az IBM Consulting támogatásával a felhőalapú RISE with SAP S/4HANA Cloud vállalatirányítási rendszerre térnek át. A Diageo az új modell bevezetésével biztosítja, hogy informatikai infrastruktúrája egyszerűsödjön és világszerte élvezhesse a központi támogatást.
Az IBM Consulting, amelyet a projekt vezetésére választottak, kifejezetten nagy tapasztalattal rendelkezik a fogyasztói szektorban az SAP S/4HANA Cloud platformra váltás támogatásában. A Diageo, az SAP és az IBM együtt fog dolgozni azon, hogy a legújabb technológiát alkalmazva hatékonyabbá tegyék a Diageo üzletmenetét.
Az ötéves program számos területen átalakítja a Diageo üzleti és pénzügyi működését:
- Az újragondolt munkafolyamatok lehetővé teszik a megrendelések valós idejű nyomon követését globális szinten, és elősegítik a hatékonyabb ügyfélkapcsolatot és a jobb ügyfélkiszolgálást.
- Az egységes működési platformra való áttéréssel a Diageo egyszerűsíteni fogja technológiai támogatási modelljét és informatikai portfólióját, megkönnyíti a vállalat üzleti tevékenységét és a lehetőséget biztosít a fejlődésre a változó fogyasztói trendek és piaci igények közepette.
- A program átalakítja a Diageo jelentési gyakorlatát is, így a vállalat jobb rálátást kap a kereskedelem eredményeire és a növekedési lehetőségekre.
- A megfelelőségi és kontrolling területek digitalizálása rugalmasabbá, ugyanakkor megbízhatóbbá, így a változó piaci feltételekhez alkalmazkodóbbá teszi az üzletet.
Lavanya Chandrashekar, a Diageo pénzügyi igazgatója elmondta: „Ez a partnerség az IBM-mel és az SAP-val a digitális átalakulásba való folyamatos befektetésünk újabb mérföldköve. Ezek révén a globális fogyasztói és vásárlói igényekre adott reakcióképességünk jelentősen javul. Jobb rálátást, világszínvonalú elemzési képességeket és továbbfejlesztett adatszolgáltatást biztosít számunkra a növekedésünk támogatásához, miközben lehetővé teszi számunkra, hogy hatékonyabbak legyünk a mindennapi működésünkben.”
Scott Russell, az SAP ügyfélkiszolgálásért felelős igazgatósági tagja elmondta:
„A fogyasztási cikkek változékony iparágában a siker a kiszámíthatatlan ellátási láncokban való navigálásban, a folyamatos makrogazdasági ingadozások kezelésében és abban rejlik, hogy egy lépéssel a folyamatosan változó vásárlói igények előtt járjunk. A Diageoval, a világ egyik vezető márkaépítőjével való folyamatos együttműködésünk révén büszkén támogatjuk őket abban, hogy rugalmasabb, a vásárlói élményt fokozó és a gyorsan változó piaci nyomáshoz alkalmazkodni képes üzletágakat építsenek ki, megvalósítva a fogyasztási cikkek iparágának forradalmasítására irányuló víziójukat.”
Rahul Kalia, az IBM Consulting, UK & Ireland ügyvezető partnere elmondta: „A fogyasztási cikkek ipara igyekszik kezelni az inflációs nyomás és az ellátási lánc zavarai által támasztott kihívásokat, miközben továbbra is arra összpontosít, hogy kivételes termékeket és szolgáltatásokat nyújtson ügyfeleinek és fogyasztóinak. Az IBM büszke arra, hogy a Diageo és az SAP partnereként globális üzleti és digitális átalakítási tapasztalatainkat is bevethetjük ezen az izgalmas úton.”
Kapcsolódó cikkeink
Az ittas vezetés visszaszorítására indított kampányt a Diageo Amerikában
A Diageo North America, az NFL, az Anyák az Ittas…
Tovább olvasom >Örök elegancia
Élénk innovációs készség, növekvő kereslet a prémium termékekre, szerény HoReCa-szerep…
Tovább olvasom >Pillepalack üvegből
A Diageo szeptemberben a London Design Festivalon mutatta be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Liptai Zsolt lett az év bortermelője
A Magyar Bor Akadémia (MBA) Év Bortermelője Magyarországon 2024 elismerését…
Tovább olvasom >Tippek a bankkártyás csalások elkerülésére az ünnepi forgatagban
A karácsonyi időszak a vásárlás öröméről szól, ám ilyenkor a…
Tovább olvasom >