Ostorosbor: friss borok, friss szemlélet
A változások éveit éli az Egri Borvidék legnagyobb borászata, az Ostoros-Novaj Bor Zrt.
Minőségi váltással kezdődött, amikor úgy döntöttek, bebizonyítják: nagyüzemi körülmények közt, nagyobb mennyiségben is lehet minőségi bort készíteni. Sikerült, az Ostorosbor márka a borversenyeken és az üzletekben is egyre elismertebb. Ezzel egy időben egy trendváltás is elkezdődött. A fogyasztói igények figyelembevételével előtérbe kerültek a friss, gyümölcsös, reduktív érlelésű fehér- és rozéborok, miközben a hagyományos vörösborfajták minőségét is folyamatosan javították.
A 2013-as esztendő egy újabb változás, a generációváltás éve lett. Komoly vásárlóerőnek tartják a 20-30 éves korosztályt, ezért kifejezetten ennek a generációnak az ízlésvilágát, szokásait is figyelembe véve frissítik a termékeket. A cég a menedzsmentjében is fiatalít: az év elején borászati igazgató kinevezést kapott Kiss Péter, és az igazgatóság elnökévé választott Soltész Gergő is a piacon megcélzott korosztály képviselője. A feladatuk egyértelmű: szemléletükkel tovább erősítsék a céget. Vallják: a minőségtudatos, tanult, nyitott fiatalok megszólításához a legjobb út, ha ilyen szemlélettel készítik a borokat is számukra.
Kiss Péter főborászként eddigi is szem előtt tartotta ezt a célt:
„A könnyebb, gyümölcsösebb, illatosabb borokat szeretik a fiatalok, de még az érleltebb fajtáknál is elvárás a kicsit alacsonyabb alkoholtartalom, és a magas élvezeti érték. Ennek megfelelően készült több prémium borunk is, és kifejezetten emiatt alkottuk meg az idei év újdonságát, a Csipke Rozét, amely nemcsak a fiatalok, hanem elsősorban a hölgyek ízlésének megfelelően készült, bár karakteressége miatt a férfi vásárlók is keresik. Tovább megyünk ezen az úton, a 2013-as évjárat hasonló szellemben készül, és biztosan lesz újdonságunk is.”
Soltész Gergő borászathoz közeli családi háttérrel és komoly pénzügyi tapasztalattal rendelkezik. Az ő feladata, hogy a cég ne csak jó legyen, hanem még hatékonyabb és eredményesebb:
„A profitábilis működés főként azért fontos, mert csak egy nyereséges, stabil cég képes a folyamatos fejlődésre, az ahhoz szükséges beruházások finanszírozására. A vezetés egymás erősségeinek kihasználásával irányítja majd a céget, folyamatosan figyelve a piaci igényeket, kihasználva az üzleti lehetőségeket. Ahogy újul, változik, fejlődik a termékskálánk, úgy frissül, lesz hatékonyabb piaci megjelenése, kommunikációja. Az Ostoros-Novaj Bor Zrt. a borvidék legnagyobb cége, országosan is a nagyobbak között van, a cél, hogy ennek megfelelő piaci részesedést érjünk el, a jelenlegi piacaink stabilizálásával és új fogyasztói csoportok meghódításával.”
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >