Ostorosbor: friss borok, friss szemlélet
A változások éveit éli az Egri Borvidék legnagyobb borászata, az Ostoros-Novaj Bor Zrt.
Minőségi váltással kezdődött, amikor úgy döntöttek, bebizonyítják: nagyüzemi körülmények közt, nagyobb mennyiségben is lehet minőségi bort készíteni. Sikerült, az Ostorosbor márka a borversenyeken és az üzletekben is egyre elismertebb. Ezzel egy időben egy trendváltás is elkezdődött. A fogyasztói igények figyelembevételével előtérbe kerültek a friss, gyümölcsös, reduktív érlelésű fehér- és rozéborok, miközben a hagyományos vörösborfajták minőségét is folyamatosan javították.
A 2013-as esztendő egy újabb változás, a generációváltás éve lett. Komoly vásárlóerőnek tartják a 20-30 éves korosztályt, ezért kifejezetten ennek a generációnak az ízlésvilágát, szokásait is figyelembe véve frissítik a termékeket. A cég a menedzsmentjében is fiatalít: az év elején borászati igazgató kinevezést kapott Kiss Péter, és az igazgatóság elnökévé választott Soltész Gergő is a piacon megcélzott korosztály képviselője. A feladatuk egyértelmű: szemléletükkel tovább erősítsék a céget. Vallják: a minőségtudatos, tanult, nyitott fiatalok megszólításához a legjobb út, ha ilyen szemlélettel készítik a borokat is számukra.
Kiss Péter főborászként eddigi is szem előtt tartotta ezt a célt:
„A könnyebb, gyümölcsösebb, illatosabb borokat szeretik a fiatalok, de még az érleltebb fajtáknál is elvárás a kicsit alacsonyabb alkoholtartalom, és a magas élvezeti érték. Ennek megfelelően készült több prémium borunk is, és kifejezetten emiatt alkottuk meg az idei év újdonságát, a Csipke Rozét, amely nemcsak a fiatalok, hanem elsősorban a hölgyek ízlésének megfelelően készült, bár karakteressége miatt a férfi vásárlók is keresik. Tovább megyünk ezen az úton, a 2013-as évjárat hasonló szellemben készül, és biztosan lesz újdonságunk is.”
Soltész Gergő borászathoz közeli családi háttérrel és komoly pénzügyi tapasztalattal rendelkezik. Az ő feladata, hogy a cég ne csak jó legyen, hanem még hatékonyabb és eredményesebb:
„A profitábilis működés főként azért fontos, mert csak egy nyereséges, stabil cég képes a folyamatos fejlődésre, az ahhoz szükséges beruházások finanszírozására. A vezetés egymás erősségeinek kihasználásával irányítja majd a céget, folyamatosan figyelve a piaci igényeket, kihasználva az üzleti lehetőségeket. Ahogy újul, változik, fejlődik a termékskálánk, úgy frissül, lesz hatékonyabb piaci megjelenése, kommunikációja. Az Ostoros-Novaj Bor Zrt. a borvidék legnagyobb cége, országosan is a nagyobbak között van, a cél, hogy ennek megfelelő piaci részesedést érjünk el, a jelenlegi piacaink stabilizálásával és új fogyasztói csoportok meghódításával.”
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >