Ősszel jöhet a növényi alapú Nutella
Hónapokig tartó híresztelések után a Ferrero bejelentette a növényi alapú Nutella bevezetését, amely még idén megjelenik egyes európai országok üzleteiben.
A cikk a Trade magazin 2024/8-9. lapszámában olvasható.
A Ferrero szóvivője megerősítette, hogy 2024 őszén forgalomba kerül a Nutella Plant-Based. Mint a szakember elmondta, a Ferrero folyamatosan figyelemmel kíséri az új kategóriákat és az aktuálisan megjelenő élelmiszeripari trendeket. A cég globális márkáinak innovatív szellemiségét és évtizedes szakértelmét kihasználva dobja piacra 2024 őszén néhány európai országban a Nutella Plant-Based terméket.
Az eredeti termékéhez hasonló élményt ígérő növényi alapú Nutella tehéntej helyett növényi alapanyagokból készül, és így a közkedvelt mogyorókrém még több ember számára elérhető.
Arról egyelőre nem szólnak a hírek, hogy a Nutella Plant-Based mely országokban kerül a polcokra, és mennyibe fog kerülni, de állítólag vegán minősítést kap majd.
Bár a Nutellának számos vegán alternatívája létezik különböző márkák alatt, a növényi alapú étrendet követők már régóta várják a híreket gyermekkori kedvencük tejmentes változatáról.
A Ferrero vegán Nutelláról szóló döntése a növényi alapú táplálkozás iránti ugrásszerű érdeklődésre válaszul született meg Európában. Egy tavaly közzétett felmérés szerint az európaiak 28%-a hetente fogyaszt valamilyen növényi alternatívát, melyek közül a legnépszerűbb a növényi tej. //
Kapcsolódó cikkeink
A Ferrero alapanyagainak már 90%-a visszakövethető
Jelentős előrelépésről számolt be a Ferrero Csoport 16. Fenntarthatósági jelentésében…
Tovább olvasom >Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >A növényi táplálkozással ismerkedtek a Radnóti diákjai
A NÉGYOSZ tavaly novemberben indult OkosFehérje programja újabb állomásához érkezett:…
Tovább olvasom >További cikkeink
AI és fenntarthatóság lehetnek a középvállalatok kitörési pontjai a bizonytalanság idején
A Grant Thornton International Business Report (IBR) legfrissebb adatai szerint…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >Sokkal többen mondanának fel, mint tavaly, ha megszűnne a home office
A munkavállalók túlnyomó többsége távmunka-párti, és egyre többen is végeznék…
Tovább olvasom >