Összefogott a PENNY és a Munch: élelmiszermentéssel a pazarlás ellen
Újabb lépést tett a PENNY a fenntarthatóságért, ugyanis 2023. április 17-től az áruházlánc is csatlakozott a Munch ételmentő platformhoz. Az indulást követően két budapesti üzletben háromféle ételcsomagból választhatnak a vásárlók. A kínálatban szerepelnek majd zöldség-gyümölcs, szárazáru és vegyes meglepetés összeállítások is, amelyek a termékek eredeti értékéhez képest legalább 50%-os kedvezménnyel érhetők el. Így ezek megvásárlásával nem csupán az ételpazarlás ellen tehetnek a vásárlók, de jelentős összegeket is megtakaríthatnak a bevásárlás során.
Ez a cikk a Trade magazin 2023.5. számában olvasható
A három hónapos tesztidőszak lejártát követően további egységeket vonhatnak be a kezdeményezésbe.
A Munch által életre hívott ételmentéshez nem csupán hazai PENNY-üzletek csatlakoznak: már elérhető a cseh PENNY-nél, illetve a cégcsoporton belül jelenleg a csehországi és szlovákiai Billa üzletlánccal is folynak tárgyalások. Így a PENNY magyarországi leányvállalata már egy nemzetközi, REWE-csoport szintű együttműködés elindítója lehetett. //
Kapcsolódó cikkeink
Polgárdiban nyitott üzletet a PENNY
Július 25-én Fejér vármegyében nyitotta meg legújabb üzletét a PENNY.…
Tovább olvasom >Itt a világ első környezetbarát teje
Egy kis tasmániai tejüzem, az Ashgrove, világszerte elsőként dobott piacra…
Tovább olvasom >1,5 milliárd fontot fordít a Lidl brit marhahústermelésre
Megerősíti fenntarthatósági vállalásait a Lidl azzal, hogy a következő 5…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >