Összefog a Procter & Gamble és a Rossmann a menstruációs szegénység enyhítéséért
Minden Rossmannban vásárolt Always betét csomag után egy darab betéttel segíti a Procter & Gamble a Magyar Vöröskereszt #lánybólnővé programját. A menstruációs szegénység enyhítésére létrejött program olyan fiatal lányokat támogat, akik sokszor anyagi okok miatt nem tudnak megfelelő higiéniai termékekhez jutni menstruációjuk idején, emiatt akár még az iskolából is hiányoznak. Eddig összesen 47.670 csomag, azaz 953 400 db Always betétet adományozott a Procter & Gamble Always márkája ennek a programnak köszönhetően iskolás lányoknak.
Idén is a Rossmann Magyarországgal közösen segíti a Vöröskereszt #lánybólnővé programját a Procter & Gamble. Hazánkban is jelentősek a menstruációs szegénység okozta problémák, sok esetben az iskolás korú lányok nem engedhetik meg maguknak a megfelelő, egyben alapvető intimhigiénés termékek megvásárlását, ez pedig gyakran azt eredményezi, hogy a tanórákon sem tudnak részt venni.
„Nagyon fontos program a Magyar Vöröskereszt #lánybólnővé programja, hiszen nem csak a testet, hanem a lelket is érintő változásról van szó egy lány életében. Úgy gondolom, fontos, hogy drogéria-hálózatként kiálljunk ilyen fontos ügyek mellett, épp ezért nagy öröm számunkra, hogy a Procter & Gamble-lel és a Magyar Vöröskereszttel közösen tehetünk a menstruációs szegénység enyhítéséért.”
– mondta el Horváth-Tokaji Hajnalka, a Rossmann Magyarország Senior Kategória menedzsere.
A Magyar Vöröskereszt #lánybólnővé programjának fókuszában a felvilágosítás, valamint a higiénia áll. Az alapvető intimhigiénés termékek megteremtése mellett fontos cél az edukáció, ezzel együtt az iskolai hiányzások csökkentése leginkább a hátrányos helyzetű térségekben.
“Az oktatási intézmények együttműködése is példaértékű a programban, a Magyar Vöröskereszt célja az, hogy folytassa a munkáját azokon a hátrányos területeken, ahol erre szükség van. A megfelelő és biztonságos eszköz adományozásával nemcsak a testi komfort érzet lesz megfelelő, hanem a fiatal lányok önbizalma, lelki egészsége is. A felvilágosítás szakemberek segítségével történik, a hiányzó ismeretek átadása is fontos része a munkánknak.”
– mondta Váradi Mariann (Magyar Vöröskereszt Véradásszervezésért és Egészségfejlesztésért felelős szakmai vezető)
2021-től már 500 iskolában vált elérhetővé a #RedCrossBox, amelyek a programban részt vevő iskolákban kerülnek kihelyezésre. Ezekből a piros ládákból az iskolák bármely tanulója kérhet intimbetétet, melyhez igény esetén egy olyan kiadványt is kaphat, amely rengeteg hasznos információval szolgál a menstruáció kapcsán.
“Büszkék vagyunk arra, hogy folytathatjuk küldetésünket, annak érdekében, hogy minél több lányt tartsunk az iskolákban, támogassuk őket a szükséges intimhigiéniai termékekkel, valamint felhívjuk a figyelmet a menstruációs szegénység fontos problémájára. Az Always márka több mint 30 éve elkötelezett a lányok önbizalmának építése mellett, amit szeretnénk folytatni. Értékes partnereink, így a Magyar Vöröskereszt és a Rossmann segítségével fogyasztóink támogathatják az Always#EndPeriodPoverty (Menstruációs szegénység felszámolása) programot. Együtt segíthetünk a menstruációs szegénység magyarországi hatásainak felszámolásában, és megakadályozhatjuk, hogy a lányok az intimhigiéniai termékekhez való hozzáférés hiánya miatt abbahagyják tanulmányaikat.”
– zárta gondolatát Marta Rzepecka (Always Márka Manager – Közép Európa).
Kapcsolódó cikkeink
Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >Hazai termékekkel lehet nyerni a Rossmannban
Közös nyereményjátékot indít a drogériában is megtalálható magyar termékek népszerűsítéséért…
Tovább olvasom >Lendületvesztés itthon vs. szárnyaló Temu
A hazai e-kereskedelmi piac nem mutat jelentős növekedést, és ez…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >