Mármint a csinos lányok alkalmazása a vendéglátóhelyeken.

Mintha buliból jönne
A cikk a Trade magazin 2024/11. lapszámában olvasható.
Nos, a street food némileg szexista premiumizálásának is nevezhetjük a két-három éve megjelent trendet. Mintha a thaiföldi utcák egy nagy Hootersszé váltak volna: az új divat szerint az utcai árusok között egyre több helyen válogatottan csinos lányok – roti ladynek hívják őket – készítik az ételeket és kínálják a vendégeknek, méghozzá kihívó, itt-ott már frivol öltözékekben; mintha egy buliból érkezve szállnának be a családi vállalkozás munkájába. Na igen, végül is ez is lehet egyfajta versenyelőny.
Sok videó (és hölgy) látható az interneten – olyan videóval is találkoztunk, amit 3 hónap alatt 20 millióan láttak. A dolog üzletileg is különösen sikeres lehet, hiszen sokban a legutóbbi filmek közül már segédek is dolgoznak az utcai étkezdék pultja mellett kiszolgáló szépségek keze alá. //
Kapcsolódó cikkeink
A magyar street food új generációja a Dob utcába költözött – Bemutatkozik a Budapest Bites
A városi street food palettát gazdagító hely prémium grab’n’go élményt…
Tovább olvasom >Street food van, utca nincs!
Lassan tér magához a pandémia után a food truckok piaca;…
Tovább olvasom >Két új egységgel terjeszkedik Budán az Indigo Express
Az Indigo Express 2024 nyarán nyitotta első egységét a budapesti…
Tovább olvasom >További cikkeink
Otthon főz a magyar fiatal – nem trendi a gyorsétterem
A magyar fiatalok többsége ritkán vagy egyáltalán nem jár gyorsétterembe,…
Tovább olvasom >KSH: a turisztikai szálláshelyeken a vendégek száma (1,4 millió) 17, a vendégéjszakáké (3,4 millió) 16 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit áprilisban
2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4…
Tovább olvasom >MBH gyorselemzés: Újabb hónapban remekelt a turisztikai ágazat
Március után, áprilisban ismét pörgött a turizmus: a vendégek száma…
Tovább olvasom >