Mármint a csinos lányok alkalmazása a vendéglátóhelyeken.
A cikk a Trade magazin 2024/11. lapszámában olvasható.
Nos, a street food némileg szexista premiumizálásának is nevezhetjük a két-három éve megjelent trendet. Mintha a thaiföldi utcák egy nagy Hootersszé váltak volna: az új divat szerint az utcai árusok között egyre több helyen válogatottan csinos lányok – roti ladynek hívják őket – készítik az ételeket és kínálják a vendégeknek, méghozzá kihívó, itt-ott már frivol öltözékekben; mintha egy buliból érkezve szállnának be a családi vállalkozás munkájába. Na igen, végül is ez is lehet egyfajta versenyelőny.
Sok videó (és hölgy) látható az interneten – olyan videóval is találkoztunk, amit 3 hónap alatt 20 millióan láttak. A dolog üzletileg is különösen sikeres lehet, hiszen sokban a legutóbbi filmek közül már segédek is dolgoznak az utcai étkezdék pultja mellett kiszolgáló szépségek keze alá. //
Kapcsolódó cikkeink
Aprópénztől csörgő zsebek
A tavalyi évhez képest, amikor az életünk a feje tetejére…
Tovább olvasom >Bekuckózós élmény a novemberi hűvös napokra!
Megérkezett a limitált kiadású Mizo narancsos-csoki ízű tejital! Nincs is melengetőbb…
Tovább olvasom >Aranyérmes borok a Lidl kínálatában
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új zseb nyílik a SZÉP-kártyán Aktív magyarok névvel
Mindenki a saját egészségének a kovácsa, az Aktív Magyarország program…
Tovább olvasom >MTÜ: tovább erősítik a hazai vendéglátás versenyképességét a kormány javaslatai
Tovább erősítik a hazai vendéglátás versenyképességét a kormány javaslatai a…
Tovább olvasom >A 2024-es év bejglijei: Karl Cukrászda és Még1kiflit Pékség a dobogón
A Magyar Cukrász Ipartestület idén is meghirdette az Év bejglije…
Tovább olvasom >