Mármint a csinos lányok alkalmazása a vendéglátóhelyeken.
A cikk a Trade magazin 2024/11. lapszámában olvasható.
Nos, a street food némileg szexista premiumizálásának is nevezhetjük a két-három éve megjelent trendet. Mintha a thaiföldi utcák egy nagy Hootersszé váltak volna: az új divat szerint az utcai árusok között egyre több helyen válogatottan csinos lányok – roti ladynek hívják őket – készítik az ételeket és kínálják a vendégeknek, méghozzá kihívó, itt-ott már frivol öltözékekben; mintha egy buliból érkezve szállnának be a családi vállalkozás munkájába. Na igen, végül is ez is lehet egyfajta versenyelőny.
Sok videó (és hölgy) látható az interneten – olyan videóval is találkoztunk, amit 3 hónap alatt 20 millióan láttak. A dolog üzletileg is különösen sikeres lehet, hiszen sokban a legutóbbi filmek közül már segédek is dolgoznak az utcai étkezdék pultja mellett kiszolgáló szépségek keze alá. //
Kapcsolódó cikkeink
ESG – a fenntarthatósági szabványokról jogi szemmel
2023 decembere óta számos jogszabály látott napvilágot az ESG-részletszabályokról, amelyben…
Tovább olvasom >Áttörést ért el a DairyX a tejmentes kazein előállításával
Jelentős előrelépést tett az izraeli DairyX Foods start-up a tejmentes…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával küzd a brit Co-op 40 millió fontnyi vesztesége ellen
A brit Co-op szupermarketlánc mesterséges intelligenciát (AI) alkalmaz a tolvajok…
Tovább olvasom >További cikkeink
Uborkabéka – A nap videója
Nem mindenkinek ajánlanánk, de attól még kreatív asztali „dísznek” tartjuk.
Tovább olvasom >Hipermarket-körutazás – A nap videója
A vásárlóbarát gondolkodás epikus példája egy stockholmi szupermarketben. Suzanne a…
Tovább olvasom >