Oscar Mayer hotdogokkal és kolbászokkal lép be a Kraft Heinz a növényi alapú húsok piacára
Az élelmiszeripari óriás és partnere, a NotCo azt reméli, hogy kínálatuk felrázhatja az alternatív húságazatot, amely továbbra is alulteljesít.
A Kraft Heinz a NotCo-val közös vállalkozása keretében növényi alapú Oscar Mayer hot dogokat és kolbászt dob piacra – ez az első alternatív húsinnováció a közös vállalkozás két évvel ezelőtti megalakulása óta.
A „bratwurst” és olasz ízben kapható Oscar Mayer NotHotDog és NotSausage az Oscar Mayer márkát fémjelző sós és füstös élményt nyújtják, közölték az élelmiszeripari vállalatok. A húsos változatokkal ellentétben azonban az új termékek olyan növényi alapanyagokat tartalmaznak, mint a bambuszrost, a gomba, a borsófehérje és az acerola.
Az Oscar Mayer NotHotDog és NotSausage a negyedik innováció a joint venture 2022-es megalakulása óta. Korábban az együttműködés a szeletelt sajt, a majonéz és novemberben a Kraft Mac & Cheese növényi alapú változatait mutatta be.
A növényi alapú kolbászok és hotdogok bevezetésével a The Kraft Heinz Not Company egy nehéz időket élő szektorba lép be.
A nehézségek közepette azonban a Kraft Heinz és a Not Company is lát benne lehetőséget.
Az AMC Global adataira hivatkozó élelmiszer-gyártók szerint a szélesebb értelemben vett növényi alapú hús kategórián belül a hotdog és a kolbász „továbbra is elmaradott és kevéssé fogyasztott, ami nagyrészt a piacon megtalálható kínálat ízében és állagában való csalódottságnak köszönhető”. A növényi alapú ágazat egészére az infláció is hatással volt, ami arra kényszerítette a fogyasztók egy részét, hogy költéseiket a drágább kategóriából átcsoportosítsák.
Az Oscar Mayer növényi alapú termékek tesztelésében részt vevő vásárlókat a kóstolás előtt és után megkérdezték arról, hogy milyen valószínűséggel vásárolnák meg az adott terméket. A vásárlási szándék a kóstolás után „rendkívül magas” szintre emelkedett – hívták fel a figyelmet a felek.
A növényi alapú Oscar Mayer hotdogok és kolbászok kinézete és csomagolása hasonlít a Kraft Heinz hagyományos húsféleségeinek csomagolásához. Azonban ahelyett, hogy csak az Oscar Mayer márkajelzés szerepelne a csomagolás közepén, a „növényi alapú” és a „NotHotDog” vagy „NotSausage” felirat is szerepel rajta. Az újdonságok március 12-én debütálnak az Expo West kiállításon, majd még idén országszerte megjelennek a nagyobb kiskereskedőknél.
Food Dive
Kapcsolódó cikkeink
Átalakítaná portfólióját a Kraft Heinz
A Kraft Heinz bejelentette, hogy termékportfóliójának átszervezése érdekében stratégiai átalakítást…
Tovább olvasom >Hárommilliárd dolláros gyárfejlesztésbe kezd a Kraft Heinz az Egyesült Államokban
A Kraft Heinz bejelentette, hogy 3 milliárd dollárt fektet be…
Tovább olvasom >Bővítette spanyolországi gyárát a Kraft Heinz
Befejezte a Kraft Heinz spanyolországi, La Rioja tartományban található Alfaro…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >Ismét itt a Baba Kuponhét a Rossmannál – 10% kedvezmény minden babatermékre Rossmann+ tagoknak
A Rossmann elkötelezetten támogatja a családokat és a kisgyermekes szülőket…
Tovább olvasom >