Oscar Mayer hotdogokkal és kolbászokkal lép be a Kraft Heinz a növényi alapú húsok piacára
Az élelmiszeripari óriás és partnere, a NotCo azt reméli, hogy kínálatuk felrázhatja az alternatív húságazatot, amely továbbra is alulteljesít.
A Kraft Heinz a NotCo-val közös vállalkozása keretében növényi alapú Oscar Mayer hot dogokat és kolbászt dob piacra – ez az első alternatív húsinnováció a közös vállalkozás két évvel ezelőtti megalakulása óta.
A „bratwurst” és olasz ízben kapható Oscar Mayer NotHotDog és NotSausage az Oscar Mayer márkát fémjelző sós és füstös élményt nyújtják, közölték az élelmiszeripari vállalatok. A húsos változatokkal ellentétben azonban az új termékek olyan növényi alapanyagokat tartalmaznak, mint a bambuszrost, a gomba, a borsófehérje és az acerola.
Az Oscar Mayer NotHotDog és NotSausage a negyedik innováció a joint venture 2022-es megalakulása óta. Korábban az együttműködés a szeletelt sajt, a majonéz és novemberben a Kraft Mac & Cheese növényi alapú változatait mutatta be.
A növényi alapú kolbászok és hotdogok bevezetésével a The Kraft Heinz Not Company egy nehéz időket élő szektorba lép be.
A nehézségek közepette azonban a Kraft Heinz és a Not Company is lát benne lehetőséget.
Az AMC Global adataira hivatkozó élelmiszer-gyártók szerint a szélesebb értelemben vett növényi alapú hús kategórián belül a hotdog és a kolbász „továbbra is elmaradott és kevéssé fogyasztott, ami nagyrészt a piacon megtalálható kínálat ízében és állagában való csalódottságnak köszönhető”. A növényi alapú ágazat egészére az infláció is hatással volt, ami arra kényszerítette a fogyasztók egy részét, hogy költéseiket a drágább kategóriából átcsoportosítsák.
Az Oscar Mayer növényi alapú termékek tesztelésében részt vevő vásárlókat a kóstolás előtt és után megkérdezték arról, hogy milyen valószínűséggel vásárolnák meg az adott terméket. A vásárlási szándék a kóstolás után „rendkívül magas” szintre emelkedett – hívták fel a figyelmet a felek.
A növényi alapú Oscar Mayer hotdogok és kolbászok kinézete és csomagolása hasonlít a Kraft Heinz hagyományos húsféleségeinek csomagolásához. Azonban ahelyett, hogy csak az Oscar Mayer márkajelzés szerepelne a csomagolás közepén, a „növényi alapú” és a „NotHotDog” vagy „NotSausage” felirat is szerepel rajta. Az újdonságok március 12-én debütálnak az Expo West kiállításon, majd még idén országszerte megjelennek a nagyobb kiskereskedőknél.
Food Dive
Kapcsolódó cikkeink
Kettéválhat a Kraft Heinz
Jelentős átalakításra készül a világ egyik legismertebb élelmiszeripari vállalata, a…
Tovább olvasom >Közös növényi újdonságokat dob piacra a PepsiCo és a NotCo Chilében
A PepsiCo és a chilei NotCo együttműködésének eredményeként két új,…
Tovább olvasom >Átalakítaná portfólióját a Kraft Heinz
A Kraft Heinz bejelentette, hogy termékportfóliójának átszervezése érdekében stratégiai átalakítást…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újra Platina-minősítést kapott a Metsä Board az EcoVadis-tól – a világ élmezőnyében a papír- és csomagolóiparban
A Metsä Board ismét elnyerte az EcoVadis Platina minősítést, amellyel…
Tovább olvasom >Új lendület az alapításokban, de a cégszámcsökkenés még nem állt meg
Új alapítási hullám érte el a cégvilágot júliusban, mégis tart…
Tovább olvasom >Új könnyítések a fenntarthatósági jelentésben
2025. július 11-én az Európai Bizottság elfogadta a fenntarthatósági jelentéstételi…
Tovább olvasom >