Országos házhoz szállításba kezd a Starbucks az USA-ban a DoorDash-sel
Kiterjesztette amerikai partnerségét a DoorDash Inc-vel a Starbucks, arra számítva, hogy vásárlói a világjárvány elmúltával is hajlandók lesznek többet fizetni minőségi italuk házhoz szállításáért.
A kávéfogyasztók Észak-Kaliforniában, Texasban, Georgiában, Floridában és néhány más piacon mostantól a DoorDash-en keresztül kiszállítva isélvezhetik kedvenc kávéjukat, forró italukat. A kávézólánc a DoorDash-t Atlantában, Houstonban és a kaliforniai Sacramentóban tesztelte, majd tavaly Seattle, Portland, Oregon és New York City következett.
A Starbucks házhoz szállítási szolgáltatása 2020 óta országszerte elérhető az Uber Eats segítségével. A lánc most az elkövetkező hetekben a DoorDash területeit bővíti, és várhatóan márciusra mind az 50 államban jelen lesz – közölte a vállalat.
Míg az infláció és a menüárak emelkedésével egyes pénzszűkében lévő fogyasztók felhagytak a kiszállításra rendeléssel, a Starbucks szerint vásárlói körében, akik jellemzően tehetősebbek, és a magasabb árak ellenére is vásárolják a trendi, személyre szabott italokat, nőtt az igény e szolgáltatásra.
A kávézólánc házhoz szállítási szolgáltatása az Egyesült Államokban éves szinten 20%-kal bővült, és az vásárlók körülbelül kétszer annyit költenek a kiszállításos, mint az üzletben történő rendelésekre – mondta Brady Brewer marketingvezető a vállalat szeptemberi befektetői napján. „A kiszállítás jelentős növekedési lehetőséget jelent számunkra, amely várhatóan megduplázza a bevételeket a következő néhány évben” – mondta a szakember egy leirat szerint.
Kapcsolódó cikkeink
Az AI hatása Észak-Amerikában 2030-ra elérheti az 1,6 ezer milliárd dollárt
A kiskereskedők eltérő mértékben bár, de profitálhatnak a mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >2028-ig ezer kávézóra bővítené Starbucks hálózatát a Tata Indiában
A Tata Consumer Products (TCPL) jelentős bővítést tervez a Tata…
Tovább olvasom >Közel 120 új üzletet nyitott az Aldi 2024-ben az USA-ban
Az Aldi, az egyik leggyorsabban növekvő diszkont élelmiszerlánc, 2024-ben közel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >