Országos házhoz szállításba kezd a Starbucks az USA-ban a DoorDash-sel
Kiterjesztette amerikai partnerségét a DoorDash Inc-vel a Starbucks, arra számítva, hogy vásárlói a világjárvány elmúltával is hajlandók lesznek többet fizetni minőségi italuk házhoz szállításáért.
A kávéfogyasztók Észak-Kaliforniában, Texasban, Georgiában, Floridában és néhány más piacon mostantól a DoorDash-en keresztül kiszállítva isélvezhetik kedvenc kávéjukat, forró italukat. A kávézólánc a DoorDash-t Atlantában, Houstonban és a kaliforniai Sacramentóban tesztelte, majd tavaly Seattle, Portland, Oregon és New York City következett.
A Starbucks házhoz szállítási szolgáltatása 2020 óta országszerte elérhető az Uber Eats segítségével. A lánc most az elkövetkező hetekben a DoorDash területeit bővíti, és várhatóan márciusra mind az 50 államban jelen lesz – közölte a vállalat.
Míg az infláció és a menüárak emelkedésével egyes pénzszűkében lévő fogyasztók felhagytak a kiszállításra rendeléssel, a Starbucks szerint vásárlói körében, akik jellemzően tehetősebbek, és a magasabb árak ellenére is vásárolják a trendi, személyre szabott italokat, nőtt az igény e szolgáltatásra.
A kávézólánc házhoz szállítási szolgáltatása az Egyesült Államokban éves szinten 20%-kal bővült, és az vásárlók körülbelül kétszer annyit költenek a kiszállításos, mint az üzletben történő rendelésekre – mondta Brady Brewer marketingvezető a vállalat szeptemberi befektetői napján. “A kiszállítás jelentős növekedési lehetőséget jelent számunkra, amely várhatóan megduplázza a bevételeket a következő néhány évben” – mondta a szakember egy leirat szerint.
Kapcsolódó cikkeink
Az FDA szerint nem biztonságos a CBD élelmiszerben történő felhasználása
Az FDA múlt heti bejelentése szerint a kannabiszból vagy kenderből…
Tovább olvasom >Nyolcból egy 50 év feletti amerikainál mutatkoznak az egészségtelen ételektől való függőség jelei
Egy új felmérés szerint az idősebb amerikai fogyasztók jelentős része…
Tovább olvasom >Európa legnagyobb kávézóláncai
Pandémia ide vagy oda, Európa 90 legnagyobb kávézólánca 3%-kal növelte…
Tovább olvasom >További cikkeink
Héjja Csaba: dobni fog az élelmiszer-infláción egy ideig az ársapka kivezetése
Héjja Csaba, az MKB Bank és a Takarékbank szenior elemzője…
Tovább olvasom >Kuponokkal spórolnak a magyarok
Min tudunk még spórolni? Szinte mindenkit érint hazánkban a kérdés,…
Tovább olvasom >K&H: kilőtt a kakaós csiga és a hamburger ára
Tovább tart az árak erőteljes emelkedése a gyerekek által használt…
Tovább olvasom >