Origami-madár a KitKat új csomagolásából
A Nestlé Japán minden KitKat-szeleténél papírra cseréli a csomagolást. Ezzel a cég újabb lépést tett vállalása felé, amely szerint 2025-re 100 százalékig újrahasznosítható csomagolóanyagot fog használni minden termékénél.
A cég az ország origami-művészetét is segítségül hívta a váltáshoz: az új KitKat papírcsomagolásból gyönyörű origami-darut lehet hajtogatni. A daru a japán hagyományban a gondolatok és vágyak szállítója.
Kapcsolódó cikkeink
Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >A magyar prémium élelmiszerekre van a legnagyobb kereslet Japánban
A Csendes-óceáni térség egyik legfontosabb élelmiszer- és ital szakkiállításán szervezett…
Tovább olvasom >15 millió eurót invesztál spanyol kávégyárába a Nestlé
15 millió eurós beruházást jelentett be spanyolországi Girona gyárában a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kitűnően szerepeltek a 2024-es évjáratú borok a XXI. Synvino Borversenyen
Összesen 400 nevezés érkezett az ország 18 borvidékéről a Syngenta…
Tovább olvasom >Mit gondolnak a vállalati felsővezetők a művészetről?
„Topvezetők és a művészet – az örökség és a művészet…
Tovább olvasom >GELATISSIMO 2026: A fagylaltipar legnagyobb szakmai találkozója Stuttgartban
A fagylaltkedvelők és a szakma képviselői izgatottan várják a következő…
Tovább olvasom >