Organikus termelésből származnak a Plus saját márkás joghurtjai
A holland kereskedelmi lánc, a Plus immár teljes saját márkás joghurtválasztéka organikus termelésből származik. Bioválasztékának bővítése céljából a lánc Biologisch PLUS néven dedikált saját márkát vezetett be és jelentős mértékben bővítette organikus termékválasztékát. A biominősítéssel az egy literre vetített fogyasztói ár nem emelkedett – a különbözetet a lánc maga fizeti a beszállító gazdáknak
Az idén a GfK Summer Reportja alapján „Legjobb holland szupermarket”-nek választott lánc évek óta azon dolgozik, hogy választékát mindinkább fenntarthatóvá tegye: 2010 óta az üzleteiben kapható banán Fairtrade tanúsítvánnyal rendelkezik, 2012 óta mélyalmos és két Beter Leven csillaggal ellátott tojást árusít. A cég 2020-ban Fairtrade-minősítésű kakaóra váltott valamennyi saját márkás terméke vonatkozásában. Idén májusban pedig hat új, környezetbarát Volvo LNG kamionnal bővítette flottáját, ezzel csökkentve a kibocsátást.
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday eredmények: A tartós fogyasztási cikkek globális piaca lassulással küzdve zárja az évet
A tartós fogyasztási cikkek globális piaca lassulással küzdve zárja az…
Tovább olvasom >Csökkenti sajátmárkás húshelyettesítői árát a holland Jumbo
A holland Jumbo kiskereskedelmi vállalat csökkentette a saját márkás húshelyettesítő…
Tovább olvasom >Kizárólag bioburgonya árusítására áll át a holland PLUS
A holland PLUS kiskereskedelmi lánc fokozatosan áll át kizárólag bioburgonya…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyre inkább az akciókra alapozzák a karácsonyt a magyarok
A tavalyi évhez hasonlóan idén is a tudatosság határozza meg…
Tovább olvasom >Az Auchan áruházak december 24-én délig nyitva lesznek
Az Auchan a vásárlói igényeket és az ilyenkor megszokott nyitvatartást…
Tovább olvasom >Készülődés a SIRHA Budapest 2024-re
Az elmúlt évtized során a Közép-Kelet Európa legjelentősebb nemzetközi élelmiszeripari…
Tovább olvasom >