Organikus termelésből származnak a Plus saját márkás joghurtjai
A holland kereskedelmi lánc, a Plus immár teljes saját márkás joghurtválasztéka organikus termelésből származik. Bioválasztékának bővítése céljából a lánc Biologisch PLUS néven dedikált saját márkát vezetett be és jelentős mértékben bővítette organikus termékválasztékát. A biominősítéssel az egy literre vetített fogyasztói ár nem emelkedett – a különbözetet a lánc maga fizeti a beszállító gazdáknak
Az idén a GfK Summer Reportja alapján „Legjobb holland szupermarket”-nek választott lánc évek óta azon dolgozik, hogy választékát mindinkább fenntarthatóvá tegye: 2010 óta az üzleteiben kapható banán Fairtrade tanúsítvánnyal rendelkezik, 2012 óta mélyalmos és két Beter Leven csillaggal ellátott tojást árusít. A cég 2020-ban Fairtrade-minősítésű kakaóra váltott valamennyi saját márkás terméke vonatkozásában. Idén májusban pedig hat új, környezetbarát Volvo LNG kamionnal bővítette flottáját, ezzel csökkentve a kibocsátást.
Kapcsolódó cikkeink
Bővíti joghurtgyárát a Danone Kanadában
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megújult az Albert Heijn személyes higiéniai márkája
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Fenntartható mosószert vezet be a dm-drogerie markt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
2025-ben is ünnepelt a Superbrands
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Pekó László: „A Coop nemcsak hálózat, hanem életforma – immár 30 éve”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Karácsonyi tv-reklámok 2025 – indul a közönségdíj szavazás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
