Organikus termelésből származnak a Plus saját márkás joghurtjai
A holland kereskedelmi lánc, a Plus immár teljes saját márkás joghurtválasztéka organikus termelésből származik. Bioválasztékának bővítése céljából a lánc Biologisch PLUS néven dedikált saját márkát vezetett be és jelentős mértékben bővítette organikus termékválasztékát. A biominősítéssel az egy literre vetített fogyasztói ár nem emelkedett – a különbözetet a lánc maga fizeti a beszállító gazdáknak
Az idén a GfK Summer Reportja alapján „Legjobb holland szupermarket”-nek választott lánc évek óta azon dolgozik, hogy választékát mindinkább fenntarthatóvá tegye: 2010 óta az üzleteiben kapható banán Fairtrade tanúsítvánnyal rendelkezik, 2012 óta mélyalmos és két Beter Leven csillaggal ellátott tojást árusít. A cég 2020-ban Fairtrade-minősítésű kakaóra váltott valamennyi saját márkás terméke vonatkozásában. Idén májusban pedig hat új, környezetbarát Volvo LNG kamionnal bővítette flottáját, ezzel csökkentve a kibocsátást.
Kapcsolódó cikkeink
Fenntartható nem kell, de bio legyen?
Németországban jelentősen visszaesett a fenntartható termékek iránti kereslet, ami új…
Tovább olvasom >Új saját márkát indított a Jumbo Hollandiában és Belgiumban
Jumbo’s néven új saját márkás termékcsaládot vezetett be a Jumbo…
Tovább olvasom >Jelentős hatással bírnak a Lidl saját márkái a portugál gazdaságra
A Lidl Portugália saját márkás termékei közel 1 milliárd euróval…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: novemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 4,1, az előző havit 0,6 százalékkal haladta meg
2024. novemberben a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >NGM: láthatóan kezd visszatérni a lakosság bizalma
A kormány azon dolgozik, hogy a gazdaság jobban teljesítsen, így…
Tovább olvasom >Fidelity Kitekintés 2025: Az USA készen áll a reflációra
A republikánusok fölényes győzelme a novemberi választásokon jelentősen megváltoztatta a…
Tovább olvasom >