Organikus divíziót hoz létre és új fogyasztói márkát vezet be a piacra a Dole
A Dole Plc a kategóriára összpontosítva egy organikus részleg létrehozását és új fogyasztói márka elindítását tervezi. Az új divízió, a Dole Organics célja, hogy az ágazatközi együttműködés előmozdításával, az ellátás konszolidálásával, a termékek biztosításának folytonosságával és következetességével, valamint az üzletekben a kategóriamenedzsment legjobb gyakorlatainak alkalmazásával a főáramba emelje a biokategóriát.
A Dole új GO Organic! márkája a vállalat Európa-szerte már elérhető biobanán és -ananászkínálatát egészíti ki azzal, hogy a friss biotermékekre helyezi a hangsúlyt.
A cikk a Trade magazin 2023/11. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Applikációval támogatja az élelmiszermentést az Auchan
Az Auchan Magyarország számára kiemelten fontos az élelmiszermentés, és már…
Tovább olvasom >K&H: aratnak az okoseszközös fizetések
Továbbra is nagyon lendületes növekedést mutatnak az okoseszközös fizetések a…
Tovább olvasom >Gyorsan változó trendek
Október 12-én az NIQ (korábban Nielsen) irodájában rendezték meg a POPAI Magyarország Egyesület…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >