Organikus divíziót hoz létre és új fogyasztói márkát vezet be a piacra a Dole
A Dole Plc a kategóriára összpontosítva egy organikus részleg létrehozását és új fogyasztói márka elindítását tervezi. Az új divízió, a Dole Organics célja, hogy az ágazatközi együttműködés előmozdításával, az ellátás konszolidálásával, a termékek biztosításának folytonosságával és következetességével, valamint az üzletekben a kategóriamenedzsment legjobb gyakorlatainak alkalmazásával a főáramba emelje a biokategóriát.
A Dole új GO Organic! márkája a vállalat Európa-szerte már elérhető biobanán és -ananászkínálatát egészíti ki azzal, hogy a friss biotermékekre helyezi a hangsúlyt.
A cikk a Trade magazin 2023/11. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Applikációval támogatja az élelmiszermentést az Auchan
Az Auchan Magyarország számára kiemelten fontos az élelmiszermentés, és már…
Tovább olvasom >K&H: aratnak az okoseszközös fizetések
Továbbra is nagyon lendületes növekedést mutatnak az okoseszközös fizetések a…
Tovább olvasom >Gyorsan változó trendek
Október 12-én az NIQ (korábban Nielsen) irodájában rendezték meg a POPAI Magyarország Egyesület…
Tovább olvasom >További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >Falusi romantika Budapest szívében: megnyitott a Puli és Juhász pesti csárda a belvárosban
Harcsapaprikás, túrós csusza és aranygaluska – juhászbölcsességgel tálalva, puli-lelkesedéssel fűszerezve.…
Tovább olvasom >