Optimizmus
Eredetileg a márkaépítés jelentőségéről és stratégiai szerepéről terveztem néhány gondolatot megfogalmazni a „30 éves SIÓ” sikertörténet kapcsán, de a Lánchíd Klub és Trade magazin által szervezett első Üzleti Vacsora élménye felülírta elképzelésemet. Ugyanakkor a leszűrt tapasztalatok egyáltalán nincsenek ellentmondásban a Hazai márkák és általában a Brandek karbantartásának, megóvásának, fejlesztésének szükségszerűségével, sőt! Alátámasztják.
Alapkérdésekben a hazai élelmiszeripar vezetői egyetértenek, és azonos álláspont érzékelhető a szervezett kereskedelem, a meghatározó láncok jelenlévő képviselőivel. Egyértelmű a közös érdek az élelmiszerbiztonság kérdéseiben, a közös szándék a fogyasztói bizalom megőrzésében és a kormányzati szándék is ebbe az irányba mutat. Az állami szervek elkötelezettségét, határozottságát méltányolják a piaci szereplők.
Gráf Miniszter Úr világos, egyértelmű stratégiai gondolkodása, több évre előretekintő megközelítése biztatás és jelzés értékű a szereplők számára, hogy létezik átfogó ágazati stratégia, amelyben törvényszerűen megtalálhatják helyüket, hosszú távú növekedési potenciáljukat az egyes cégek.
Csányi Sándornak, – aki a hazai élelmiszerágazat legjelentősebb magyar befektetője, és meghatározó vállalatainak tulajdonosa – elkötelezettsége példaértékű, és kifejezi azt a felelős tulajdonosi magatartást, amivel nem csak a saját befektetéseit óvja, hanem az ágazat egészét is.
A Vacsora és beszélgetés egy másik leszűrhető tapasztalata, hogy a sokat kárhoztatott multinacionális cégek felelősen, magyar vállalatként gondolkodnak, és elkötelezettek a magyar gazdaság jövőjéért.
Valóban optimizmussal tele tértem haza, és ha nagyon távolinak is tűnik az összefüggés, igenis van értelme óvnom, építenem a SIÓ márkát, mert lesz jövő körülötte.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >