Optimizmus
Eredetileg a márkaépítés jelentőségéről és stratégiai szerepéről terveztem néhány gondolatot megfogalmazni a „30 éves SIÓ” sikertörténet kapcsán, de a Lánchíd Klub és Trade magazin által szervezett első Üzleti Vacsora élménye felülírta elképzelésemet. Ugyanakkor a leszűrt tapasztalatok egyáltalán nincsenek ellentmondásban a Hazai márkák és általában a Brandek karbantartásának, megóvásának, fejlesztésének szükségszerűségével, sőt! Alátámasztják.
Alapkérdésekben a hazai élelmiszeripar vezetői egyetértenek, és azonos álláspont érzékelhető a szervezett kereskedelem, a meghatározó láncok jelenlévő képviselőivel. Egyértelmű a közös érdek az élelmiszerbiztonság kérdéseiben, a közös szándék a fogyasztói bizalom megőrzésében és a kormányzati szándék is ebbe az irányba mutat. Az állami szervek elkötelezettségét, határozottságát méltányolják a piaci szereplők.
Gráf Miniszter Úr világos, egyértelmű stratégiai gondolkodása, több évre előretekintő megközelítése biztatás és jelzés értékű a szereplők számára, hogy létezik átfogó ágazati stratégia, amelyben törvényszerűen megtalálhatják helyüket, hosszú távú növekedési potenciáljukat az egyes cégek.
Csányi Sándornak, – aki a hazai élelmiszerágazat legjelentősebb magyar befektetője, és meghatározó vállalatainak tulajdonosa – elkötelezettsége példaértékű, és kifejezi azt a felelős tulajdonosi magatartást, amivel nem csak a saját befektetéseit óvja, hanem az ágazat egészét is.
A Vacsora és beszélgetés egy másik leszűrhető tapasztalata, hogy a sokat kárhoztatott multinacionális cégek felelősen, magyar vállalatként gondolkodnak, és elkötelezettek a magyar gazdaság jövőjéért.
Valóban optimizmussal tele tértem haza, és ha nagyon távolinak is tűnik az összefüggés, igenis van értelme óvnom, építenem a SIÓ márkát, mert lesz jövő körülötte.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >