Önt is várja a Future Store – Innovációk az AISS-tól és a Szentkirályi Magyarországtól
A Jövő Áruházában egy igazán újszerű, a vevőélményt erősítő fejlesztést ismerhetnek meg az omnichanel stratégia felé nyitni kívánó kereskedők az AISS Technologies prezentálásában, míg a Szentkirályi Magyarország folyamatosan bővülő és színesedő portfóliójával érkezik.
A Sirha Budapest 2022 szakkiállítás A pavilon AB1 Future Store standján mintegy 24 cég mutatja be kiállítási környezetben felépített áruházi szimulációban innovatív termékeit, sikeres eszközeiket, új megoldásaikat egyedülálló módon, funkciójuk szerinti kihelyezéssel, fél óránként induló szakmai túravezetések alkalmával. Közülük mindennap más-más cégre hívjuk fel a figyelmet hírlevelünkben, közvetítjük itt meghívásukat.
Az AISS Technologies idén egy olyan digitális fejlesztését mutatja be a Future Store-ban, amely segít hidat emelni az eladóhelyi és online értékesítési csatornák között. A ScreenAdvisor rendszer a vevőélményt állítja a középpontba, támogatva a vásárlót a gyors, egyszerű és átlátható vásárlói út során.
A Jövő Áruházában példaként egy termékkategóriánál jelenik meg a technológia. A vásárlók az érintőképernyő(k) segítségével nézhetik végig, hasonlíthatják össze és választhatják ki a megfelelő borokat különböző hasznos filterek és információk alapján. Az intelligens rendszer a vevő elvárásaihoz, tervezett ételéhez interaktívan javasol borokat és egyéb kiegészítő termékeket, mint egy digitális sommelier. A kiválasztott borok előtti elektronikus árcímke pedig villogni kezd, jelölve a kiválasztott borok pontos helyét.
A rendszer bármilyen termékcsoporttal és digitális árcímkével képes együttműködni és az aktuális vagy napi készlet-, illetve eladási adatokkal is integrálható.
Találkozzunk a Future Store Innovations standon személyesen és tudjon meg többet arról, hogyan segít a ScreenAdvisor a digitális vevőélmény növelésén keresztül a forgalom és a kosárérték növelésében, a keresztértékesítésben és a humán munkaerő tehermentesítésében!
A Szentkirályi Magyarország hazánk meghatározó élelmiszer-ipari vállalataként folyamatos innovációkkal és termékportfóliójának bővítésével szolgálja ki a fogyasztói igényeket. Ennek egyik állomásaként tavaly sikeresen bevezették a Szentkirályi extra dús ásványvizet, amely azóta töretlen népszerűségnek örvend a vásárlók körében. A vállalat az idei évben is számos újítást tartogat: az egyik legizgalmasabb a Guarana No Sleep energiaital debütálása, amely február elejétől négy izgalmas ízben már elérhető a boltok polcain. A saját gyártású energiaital fogadtatása és a disztribúció kiépülésének üteme felülmúlta az előzetes várakozásokat, így a tervek szerint hamarosan az ország legtöbb nagy üzletláncában felbukkannak majd a figyelemfelkeltő baglyos csomagolású italok.
A Szentkirályi által forgalmazott üdítőitalok tekintetében is számos újdonság várható 2022-ben, amelyek leginkább az egészségtudatos, cukormentes variációkat előnyben részesítő vásárlókat célozzák. A közeljövőben érkezik a cukormentes 7Up Free – teljesen újrahasznosítható csomagolásban, valamint új ízzel bővül a cukormentes Pepsi termékcsalád is, amely a hagyományoknak megfelelően ismét egy különleges ízesítéssel kedvez majd a márka rajongóinak.
Sirha Budapest kiállítás, március 22-24., Hungexpo, A pavilon AB1 stand – Future Store
Kiállításra korlátlan számban ingyenes belépő az alábbi linken kérhető:
https://sirha-budapest.com/trademagazin
A Future Store, Jövő Áruháza szakmai túrlátogatásra fél óránként induló csoportokba az alábbi linken lehet regisztrálni:
Túra-regisztráció előtt ne felejtsen ingyenes belépőt kérni az első linken!
Kapcsolódó cikkeink
Minden tekintetben sikeres volt a SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás
Hatalmas sikerrel zárt az idei SIRHA Budapest. Kelet-Közép-Európa legjelentősebb nemzetközi…
Tovább olvasom >Zöld gasztronómia – Mi lehet a fenntartható siker receptje?
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállításon, az MMSZ HoReCa és Event…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyílt az FHA Szingapúr, hat kiállító az Agrármarketing Centrum standján
Több mint ötvenkét országból, mintegy ezerötszáz kiállító részvételével nyílt meg…
Tovább olvasom >„Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat: Infláción innen és túl
A „Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat alcíme idén „Infláción innen…
Tovább olvasom >A világ minden tájáról vonzza az iparági vezetőket a Fruit Logistica
A Fruit Logistica, a világ vezető gyümölcs- és zöldségipari szakkiállítása,…
Tovább olvasom >