Online üzletet tesztel a Metro Moszkvában
Kísérleti jelleggel online élelmiszerüzletet nyitott Moszkvában és a moszkvai terület egyes régióiban a Metro az Instamart szállító céggel néhány hete. Ezzel lehetővé vált, hogy a megrendelt árucikkeket a vevők lakására szállítják.
A bevezető időszakot egyrészt arra szánják, hogy a piaci vonzáskörzet lakóinak vásárlási szokásaiba beleillesszék az online-t. Másrészt pedig jobban megismerjék az ott élő fogyasztók igényeit. Ezek alapján alakítanák ki a két cég együttműködésének jövőbeli modelljét, ami a fogyasztók kényelmét hivatott növelni.
– Tekintettel a Metro széles körű földrajzi jelenlétére, arra számítunk, hogy a moszkvai projekt tapasztalatai alapján technológiai együttműködésünket más régiókra is gyorsan kiterjeszthetjük. Ez lehetővé teszi az Instamart számára, hogy a Metro támogatásával országos vezető pozíciót szerezzen az élelmiszer-szállításban – nyilatkozta a projektről az Instamart alapítója, Pjotr Fedcsenkov.
Kapcsolódó cikkeink
A jövő már elkezdődött – Gondolatok az Innovációk napjáról
Hogyan formálják az innovációk a kereskedelem és az élelmiszeripar jövőjét?…
Tovább olvasom >Hogy iszod a kávét, rázva vagy keverve?
Egyre több szín, egyre meglepőbb ízek – még mindig növekszik…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >Auchan Placc újratöltve – friss kínálat és megfizethető árak az EFOTT-on!
Már harmadik éve nyitja meg kapuit az Auchan Placc az…
Tovább olvasom >Megnyílt Magyarország első PRÍMA élelmiszer OUTLET üzlete
Új fejezetet nyitott a hazai élelmiszer-kereskedelemben a Vörösvár Kft.: 2025.…
Tovább olvasom >