Online üzletet tesztel a Metro Moszkvában
Kísérleti jelleggel online élelmiszerüzletet nyitott Moszkvában és a moszkvai terület egyes régióiban a Metro az Instamart szállító céggel néhány hete. Ezzel lehetővé vált, hogy a megrendelt árucikkeket a vevők lakására szállítják.
A bevezető időszakot egyrészt arra szánják, hogy a piaci vonzáskörzet lakóinak vásárlási szokásaiba beleillesszék az online-t. Másrészt pedig jobban megismerjék az ott élő fogyasztók igényeit. Ezek alapján alakítanák ki a két cég együttműködésének jövőbeli modelljét, ami a fogyasztók kényelmét hivatott növelni.
– Tekintettel a Metro széles körű földrajzi jelenlétére, arra számítunk, hogy a moszkvai projekt tapasztalatai alapján technológiai együttműködésünket más régiókra is gyorsan kiterjeszthetjük. Ez lehetővé teszi az Instamart számára, hogy a Metro támogatásával országos vezető pozíciót szerezzen az élelmiszer-szállításban – nyilatkozta a projektről az Instamart alapítója, Pjotr Fedcsenkov.
Kapcsolódó cikkeink
Koktélkifestő
A koktélok, kávék, desszertek ízesítésére használt szirupok és szörpök szó…
Tovább olvasom >A polcon vár az ebéded
Convenience, azaz kényelmi terméket azért vásárolunk, hogy az ételkészítés munkájának…
Tovább olvasom >Érdekképviselet – mérettől függetlenül
Melyek voltak a kiskereskedelmi szektor előző évi legnagyobb kihívásai és…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Tetra Pak bejelentette, hogy Alex Henriksen lesz a kelet-európai régió ügyvezető igazgatója
A Tetra Pak, a világ egyik vezető élelmiszerfeldolgozással és csomagolással…
Tovább olvasom >A hulladék körforgásáról fejlesztett új oktatási modulokat a Coca-Cola Magyarország
A körforgásos gazdaság alapjairól, és a víz, valamint az energia körforgásáról szóló, online tananyag…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >