Online üzletet tesztel a Metro Moszkvában
Kísérleti jelleggel online élelmiszerüzletet nyitott Moszkvában és a moszkvai terület egyes régióiban a Metro az Instamart szállító céggel néhány hete. Ezzel lehetővé vált, hogy a megrendelt árucikkeket a vevők lakására szállítják.
A bevezető időszakot egyrészt arra szánják, hogy a piaci vonzáskörzet lakóinak vásárlási szokásaiba beleillesszék az online-t. Másrészt pedig jobban megismerjék az ott élő fogyasztók igényeit. Ezek alapján alakítanák ki a két cég együttműködésének jövőbeli modelljét, ami a fogyasztók kényelmét hivatott növelni.
– Tekintettel a Metro széles körű földrajzi jelenlétére, arra számítunk, hogy a moszkvai projekt tapasztalatai alapján technológiai együttműködésünket más régiókra is gyorsan kiterjeszthetjük. Ez lehetővé teszi az Instamart számára, hogy a Metro támogatásával országos vezető pozíciót szerezzen az élelmiszer-szállításban – nyilatkozta a projektről az Instamart alapítója, Pjotr Fedcsenkov.
Kapcsolódó cikkeink
A jövő már elkezdődött – Gondolatok az Innovációk napjáról
Hogyan formálják az innovációk a kereskedelem és az élelmiszeripar jövőjét?…
Tovább olvasom >Hogy iszod a kávét, rázva vagy keverve?
Egyre több szín, egyre meglepőbb ízek – még mindig növekszik…
Tovább olvasom >További cikkeink
62 700 vásárlás – minden korábbi rekord megdőlt az ALDI Sziget-boltjában
Immár nyolcadik alkalommal települt ki az ALDI a Sziget Fesztiválra…
Tovább olvasom >A Minecraft világa megelevenedik a SPAR áruházaiban
A világ egyik legismertebb és legkedveltebb videojátékának karakterei – köztük…
Tovább olvasom >Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >