Online üzletet tesztel a Metro Moszkvában
Kísérleti jelleggel online élelmiszerüzletet nyitott Moszkvában és a moszkvai terület egyes régióiban a Metro az Instamart szállító céggel néhány hete. Ezzel lehetővé vált, hogy a megrendelt árucikkeket a vevők lakására szállítják.
A bevezető időszakot egyrészt arra szánják, hogy a piaci vonzáskörzet lakóinak vásárlási szokásaiba beleillesszék az online-t. Másrészt pedig jobban megismerjék az ott élő fogyasztók igényeit. Ezek alapján alakítanák ki a két cég együttműködésének jövőbeli modelljét, ami a fogyasztók kényelmét hivatott növelni.
– Tekintettel a Metro széles körű földrajzi jelenlétére, arra számítunk, hogy a moszkvai projekt tapasztalatai alapján technológiai együttműködésünket más régiókra is gyorsan kiterjeszthetjük. Ez lehetővé teszi az Instamart számára, hogy a Metro támogatásával országos vezető pozíciót szerezzen az élelmiszer-szállításban – nyilatkozta a projektről az Instamart alapítója, Pjotr Fedcsenkov.
Kapcsolódó cikkeink
Indul a nevezés az ifjú szakácsok országos versenyére
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Olasz konyha 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Fenntartható gasztronómia
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A K&H lett az év zöld nagyvállalata
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Júliusban 2,5 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi forgalom Csehországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A bankszektor történelmi fordulóponthoz érkezett
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >