Online üzletet tesztel a Metro Moszkvában
Kísérleti jelleggel online élelmiszerüzletet nyitott Moszkvában és a moszkvai terület egyes régióiban a Metro az Instamart szállító céggel néhány hete. Ezzel lehetővé vált, hogy a megrendelt árucikkeket a vevők lakására szállítják.
A bevezető időszakot egyrészt arra szánják, hogy a piaci vonzáskörzet lakóinak vásárlási szokásaiba beleillesszék az online-t. Másrészt pedig jobban megismerjék az ott élő fogyasztók igényeit. Ezek alapján alakítanák ki a két cég együttműködésének jövőbeli modelljét, ami a fogyasztók kényelmét hivatott növelni.
– Tekintettel a Metro széles körű földrajzi jelenlétére, arra számítunk, hogy a moszkvai projekt tapasztalatai alapján technológiai együttműködésünket más régiókra is gyorsan kiterjeszthetjük. Ez lehetővé teszi az Instamart számára, hogy a Metro támogatásával országos vezető pozíciót szerezzen az élelmiszer-szállításban – nyilatkozta a projektről az Instamart alapítója, Pjotr Fedcsenkov.
Kapcsolódó cikkeink
Hogy iszod a kávét, rázva vagy keverve?
Egyre több szín, egyre meglepőbb ízek – még mindig növekszik…
Tovább olvasom >Növekvő sajátmárkás forgalom a Metrónál
2024/25-ös üzleti évének első öt hónapjában 24,8%-ra növelte sajátmárkás termékeinek…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Pick Szeged Zrt. nyeresége csökkent, árbevétele nőtt tavaly
A Pick Szeged Zrt. adózott eredménye 2024-ben 6,7 milliárd forint…
Tovább olvasom >Átadták a Nestlé napelemparkját Szerencsen
Szerencsen átadták a Nestlé közép-európai regionális kávé- és kakaóitalpor-gyártó és…
Tovább olvasom >140 millió visszaváltott palack az ALDI-nál
Az ALDI Magyarország üzleteiben rekordmennyiségű, immár mintegy 140 millió egyszer…
Tovább olvasom >