Online konferencia a promóciók jelenéről és jövőjéről

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2020. 04. 08. 11:40

Kire, mi, miért hat vagy sem egy promóció során?
Melyek voltak 2019 legsikeresebb promóciói és miért?
Mi lehet a kulcs, a titok a promóciók csábításában?
Hogy vélekednek a vásárlók a promóciókról a jelen helyzetben, és a járvány utáni időről?

Sok kérdésre fogunk választ kapni április 30-án a hagyományos, promóciókról szóló szakmai napunkon, amely idén először ONLINE kerül megrendezésre.

Az év legsikeresebb promóciója versenyre idén is sokan pályáztak. A szakmai zsűri már megtette voksait, a Kantar-Hoffmann piackutató szakemberei pedig 4 fókusz csoportkutatást végeztek, hogy a vásárlók véleményét is meghallgassuk. Ezek összesítése után április első felében már tudni fogjuk, hogy kik nyerték a kategóriákat, akiket szintén hallani fogunk az ONLINE konferencián.

Az alábbi programot már az új körülményekhez igazítva állítottuk össze. Bár a program sok előadást tartalmaz, lesz idő közben a felfrissülésre, sőt egy kis online networkingre is.

A konferencián való részvételhez nem kell programot letölteni a számítógépre, csak egy kommunikációs eszközre és internetre van szükség.
Most viszont nagyon fontos az előzetes regisztráció, mert aki nem jelentkezik a konferenciára, annak nem tudjuk elküldeni a linket, amivel beléphet a Microsoft Teams online videó szobába.

 

A korábbiakhoz képest:

  • pályázóink nem egy, hanem 2 fővel regisztrálhatnak térítésmentesen
  • a részvételi díj az eredeti 49,900ft+áfa/fő helyett csak 23,000 ft+áfa/fő
  • Trade Marketing Klub vagy POPAI tagság esetén 20% kedvezményt biztosítunk a jelentkező cég egy kollégájának
  • Trade magazin előfizetéssel rendelkező jelentkező 10% kedvezményben részesül

 

Ha érdekel, hogy mi fogja meg egy promócióban leginkább a vásárlókat, és milyen mechanizmust szeretnek leginkább, vagy mi a véleményük, hogy változnak majd szokásaik a jelen helyzettől befolyásolva, akkor tarts velünk!

Részletes program és jelentkezés itt!

Kapcsolódó cikkeink