Online konferencia a promóciók jelenéről és jövőjéről
Kire, mi, miért hat vagy sem egy promóció során?
Melyek voltak 2019 legsikeresebb promóciói és miért?
Mi lehet a kulcs, a titok a promóciók csábításában?
Hogy vélekednek a vásárlók a promóciókról a jelen helyzetben, és a járvány utáni időről?
Sok kérdésre fogunk választ kapni április 30-án a hagyományos, promóciókról szóló szakmai napunkon, amely idén először ONLINE kerül megrendezésre.
Az év legsikeresebb promóciója versenyre idén is sokan pályáztak. A szakmai zsűri már megtette voksait, a Kantar-Hoffmann piackutató szakemberei pedig 4 fókusz csoportkutatást végeztek, hogy a vásárlók véleményét is meghallgassuk. Ezek összesítése után április első felében már tudni fogjuk, hogy kik nyerték a kategóriákat, akiket szintén hallani fogunk az ONLINE konferencián.
Az alábbi programot már az új körülményekhez igazítva állítottuk össze. Bár a program sok előadást tartalmaz, lesz idő közben a felfrissülésre, sőt egy kis online networkingre is.
A konferencián való részvételhez nem kell programot letölteni a számítógépre, csak egy kommunikációs eszközre és internetre van szükség.
Most viszont nagyon fontos az előzetes regisztráció, mert aki nem jelentkezik a konferenciára, annak nem tudjuk elküldeni a linket, amivel beléphet a Microsoft Teams online videó szobába.
A korábbiakhoz képest:
- pályázóink nem egy, hanem 2 fővel regisztrálhatnak térítésmentesen
- a részvételi díj az eredeti 49,900ft+áfa/fő helyett csak 23,000 ft+áfa/fő
- Trade Marketing Klub vagy POPAI tagság esetén 20% kedvezményt biztosítunk a jelentkező cég egy kollégájának
- Trade magazin előfizetéssel rendelkező jelentkező 10% kedvezményben részesül
Ha érdekel, hogy mi fogja meg egy promócióban leginkább a vásárlókat, és milyen mechanizmust szeretnek leginkább, vagy mi a véleményük, hogy változnak majd szokásaik a jelen helyzettől befolyásolva, akkor tarts velünk!
Részletes program és jelentkezés itt!
Kapcsolódó cikkeink
CSAOSZ Konferencia – Élelmiszer-veszteség csökkentése fenntartható csomagolással
A Csomagolási és Anyagmozgatási Országos Szövetség (CSAOSZ) a közép-európai térségben…
Tovább olvasom >„Employer Branding: a marketing és HR szerelme”…
Júniusban tartották a Magyar Marketing Szövetség és Marketing Art első…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >További cikkeink
Budapest ad otthont szeptemberben az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak
Idén Budapest ad otthont az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak (European Organic…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >A fenntarthatóság és felelős gyártás volt idén az Alimentaria&Hostelco fókuszában
Idén március 18. és 21. között került sor az Alimentaria&Hostelco…
Tovább olvasom >