Online boltot indít a Ferrero a Delivertivel
Online üzletet nyitott a Ferrero a római e-commerce céggel, a Delivertivel.
A két partner 2021-ben indította el a Ferrero Shop projektet, abban az időszakban, amikor az online vásárlások 18%-os éves növekedést mutattak, és új rekordok dőltek meg a Black Friday és a karácsonyi időszak alatt.
Miután sikeresen működött közre a Parmalattal és a Coca-Colával, a Deliverti feladata a Ferrero esetében az volt, hogy teljeskörű online felhasználói élményt nyújtson, erősen fókuszálva a funkcionalitásra és a termékek testreszabására.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >Ősszel jöhet a növényi alapú Nutella
Hónapokig tartó híresztelések után a Ferrero bejelentette a növényi alapú…
Tovább olvasom >Támogatja az EU erdőirtás elleni rendeletét a Nestlé, a Mars Wrigley és a Ferrero
Az EU erdőirtás elleni rendelete december 30-tól kötelezi a kakaót,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >