Online boltot indít a Ferrero a Delivertivel
Online üzletet nyitott a Ferrero a római e-commerce céggel, a Delivertivel.

Online is érdemes vásárolni a Ferrerotól
A két partner 2021-ben indította el a Ferrero Shop projektet, abban az időszakban, amikor az online vásárlások 18%-os éves növekedést mutattak, és új rekordok dőltek meg a Black Friday és a karácsonyi időszak alatt.
Miután sikeresen működött közre a Parmalattal és a Coca-Colával, a Deliverti feladata a Ferrero esetében az volt, hogy teljeskörű online felhasználói élményt nyújtson, erősen fókuszálva a funkcionalitásra és a termékek testreszabására.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Földimogyorós Nutellával ad lendületet a növekedésnek a Ferrero az amerikai piacon
Az Egyesült Államokban jövő tavasszal dobja piacra a Ferrero első…
Tovább olvasom >445 millió kanadai dollárból bővíti ontariói gyárát a Ferrero
A Ferrero Csoport 445 millió kanadai dollárt (319,7 millió amerikai…
Tovább olvasom >Szeptemberben bezárja online üzletét az Aldi Németországban
Németországban bezárja közös online üzletét az Aldi Nord és az Aldi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >