Olcsóbban adja termékeit az M&S a saját dobozokkal érkező vásárlóknak
Kevesebbet kell fizetniük azoknak a vevőknek, akik saját tárolókkal érkeznek az M&S Market Place pultjaihoz. A vásárlók ételenként 25 penny kedvezményt kapnak.
Egyre több kiskereskedő bátorítja arra vevőit, hogy az egyszer használatos műanyag zacskók és dobozok helyett hozzanak otthonról tárolókat az élelmiszernek. Hasonló kampányba kezdett nemrég a Morrisons és a Waitrose is, bár ott nem jár alacsonyabb ár a fenntartható gondolkodásért – e tekintetben az M&S az első ilyen cég.
Kapcsolódó cikkeink
AI-alapú borajánló eszközt vezet be az M&S
A brit Marks & Spencer (M&S) új, mesterséges intelligenciával működő…
Tovább olvasom >Tovább emelkednek a kávéárak, figyelmeztet a Lavazza
Az olasz Lavazza arra figyelmeztet, hogy a kávé ára a…
Tovább olvasom >2024 legmegbízhatóbb márkái között az M&M’s
Az M&M’s felkerült a Morning Consult által összeállított „25 legmegbízhatóbb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Meghosszabbítottuk az Inno d’Or – Év Innovációja 2025 verseny nevezési határidejét – így még 5 napig várjuk a nevezéseket!
2025-ben is indul a Trade magazin Inno d’Or – Év…
Tovább olvasom >Kitűnően szerepeltek a 2024-es évjáratú borok a XXI. Synvino Borversenyen
Összesen 400 nevezés érkezett az ország 18 borvidékéről a Syngenta…
Tovább olvasom >Mit gondolnak a vállalati felsővezetők a művészetről?
„Topvezetők és a művészet – az örökség és a művészet…
Tovább olvasom >