Olcsóbb lett a német Burger Kingben a növényi alapú menü a húsosnál
Németországban a Burger King 10 centtel csökkentette az összes növényi alapú menü árát, így azok olcsóbbá váltak, mint az étteremlánc húsalapú opciói.
A cikk a Trade magazin 2024/4. lapszámában olvasható.
A változtatás a „növényi ételeket mindenkinek” kampány része, amely a fogyasztókat a húsmentes étkezés kipróbálására hivatott ösztönözni, és a kínált ízek sokszínűségét hangsúlyozza.
A Burger King azon túl, hogy állítása szerint nagyon pozitív visszajelzéseket kapott növényi alapú kínálatáról, egyre nagyobb keresletet is tapasztal.
Az étteremlánc a The Vegetarian Butcherrel együttműködésben új, virágalakú húspogácsát is fejlesztett a növényi alapú hamburgereihez, hogy vizuálisan könnyen megkülönböztethetővé tegye a növényi alapú és a hagyományos marhahúsos változatokat. Mindezt azután, hogy új, petrezselyemmel megszórt panírt vezetett be annak érdekében, hogy a növényi alapú csirkehús-pogácsákat és nuggetseket a vásárlók ne tévesszék össze a húsos fogásokkal. //
Kapcsolódó cikkeink
Bratwurst-háború dúl Németországban
Kisebb gasztrokulturális konfliktus robbant ki két német tartomány, Bajorország és…
Tovább olvasom >ZEW: jelentősen romlott a gazdasági hangulat Németországban augusztusban
Elemzők által vártnál is jelentősebben romlott a ZEW gazdaságkutató intézet…
Tovább olvasom >Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új lendület az alapításokban, de a cégszámcsökkenés még nem állt meg
Új alapítási hullám érte el a cégvilágot júliusban, mégis tart…
Tovább olvasom >Új könnyítések a fenntarthatósági jelentésben
2025. július 11-én az Európai Bizottság elfogadta a fenntarthatósági jelentéstételi…
Tovább olvasom >Három vármegye, ahol nem a karácsony a csúcs: nyáron száguld a kiskereskedelem
Országos szinten december a kiskereskedelem csúcshónapja: az ünnepi szezon és…
Tovább olvasom >