Olcsóbb lett a német Burger Kingben a növényi alapú menü a húsosnál
Németországban a Burger King 10 centtel csökkentette az összes növényi alapú menü árát, így azok olcsóbbá váltak, mint az étteremlánc húsalapú opciói.
A cikk a Trade magazin 2024/4. lapszámában olvasható.
A változtatás a „növényi ételeket mindenkinek” kampány része, amely a fogyasztókat a húsmentes étkezés kipróbálására hivatott ösztönözni, és a kínált ízek sokszínűségét hangsúlyozza.
A Burger King azon túl, hogy állítása szerint nagyon pozitív visszajelzéseket kapott növényi alapú kínálatáról, egyre nagyobb keresletet is tapasztal.
Az étteremlánc a The Vegetarian Butcherrel együttműködésben új, virágalakú húspogácsát is fejlesztett a növényi alapú hamburgereihez, hogy vizuálisan könnyen megkülönböztethetővé tegye a növényi alapú és a hagyományos marhahúsos változatokat. Mindezt azután, hogy új, petrezselyemmel megszórt panírt vezetett be annak érdekében, hogy a növényi alapú csirkehús-pogácsákat és nuggetseket a vásárlók ne tévesszék össze a húsos fogásokkal. //
Kapcsolódó cikkeink
BURGER KING® étterem nyílik Budakalászon
BURGER KING® étterem nyílik Budakalászon február 4-én, amely az Omszk…
Tovább olvasom >Kivonja a piacról a Nestlé a vegán KitKat-et
A Nestlé négy év után megszünteti a vegán KitKat forgalmazását…
Tovább olvasom >A Globus hipermarketek a helyben készült termékekkel különbözteti meg magát
Jól boldogulnak a német Globus hipermarketek a diszkontok és a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >