Olcsóbb lett a német Burger Kingben a növényi alapú menü a húsosnál
Németországban a Burger King 10 centtel csökkentette az összes növényi alapú menü árát, így azok olcsóbbá váltak, mint az étteremlánc húsalapú opciói.
A cikk a Trade magazin 2024/4. lapszámában olvasható.
A változtatás a „növényi ételeket mindenkinek” kampány része, amely a fogyasztókat a húsmentes étkezés kipróbálására hivatott ösztönözni, és a kínált ízek sokszínűségét hangsúlyozza.
A Burger King azon túl, hogy állítása szerint nagyon pozitív visszajelzéseket kapott növényi alapú kínálatáról, egyre nagyobb keresletet is tapasztal.
Az étteremlánc a The Vegetarian Butcherrel együttműködésben új, virágalakú húspogácsát is fejlesztett a növényi alapú hamburgereihez, hogy vizuálisan könnyen megkülönböztethetővé tegye a növényi alapú és a hagyományos marhahúsos változatokat. Mindezt azután, hogy új, petrezselyemmel megszórt panírt vezetett be annak érdekében, hogy a növényi alapú csirkehús-pogácsákat és nuggetseket a vásárlók ne tévesszék össze a húsos fogásokkal. //
Kapcsolódó cikkeink
A Pólus Centerben nyílt meg az új BURGER KING® étterem
A BURGER KING® újabb egységgel bővítette hazai hálózatát: a Pólus…
Tovább olvasom >Hódítanak a Tante Enso közösségi alapokon működő okosboltjai a vidéki Németországban
Németországban a Tante Enso a legnagyobb lefedettséggel bíró okosbolt-üzemeltető a…
Tovább olvasom >Átszervezi a németországi gyártást a Danone
A francia Danone „Renew Danone” programjának keretében átalakítja gyártási struktúráját,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Komoly átalakulásban a magyar tésztapiac
A szokások változása alapjaiban formálják át a magyar tésztapiacot –…
Tovább olvasom >Magyar Édességgyártók Szövetsége: stagnáló piacon egyensúlyoz a magyar édesipar
A hazai édesipar számára mennyiségben stagnáló piacot hozott 2024, és…
Tovább olvasom >Linamar és Gallicoop vezeti továbbra is a Békés vármegyei TOP100 vállalati listát
Továbbra is a Linamar Hungary Zrt. és a Gallicoop Zrt.…
Tovább olvasom >