Olcsó hipermarketekkel törné le a konkurenciát az Auchan
Olcsó hipermarketek indításával akar konkurenciát teremteni a diszkont-specialistáknak – így a Lidlnek és az Aldinak – az Auchan.
Sikeres oroszországi tesztelések után a cég most az elzászi Mülhausenben nyit olcsó hipermarketet, Priba névvel. A tervek szerint később az egyes országokban a rosszul menő Auchan szupermarketeket olcsó hipermarketté alakítják, ahol a szupermarketekhez képest kibővített választék várja a vásárlókat, de a csomagolás csak nagybani, a tárolókapacitások kisebbek és kiszolgáló személyzet sincs. Mindezzel jelentősen csökkennek a költségek mind az üzemeltető, mind a vásárlók számára. Miután itthon csupán hipermarketjei vannak a vállalatnak, ezért a változtatás nem érinti a magyarországi piacot.
Az Auchan 13 országban összesen 1244 hiper- és szupermarkettel üzemel, 2008-ban 210 ezer dolgozóval 39,5 milliárd eurós forgalmat ért el – írja a Népszabadság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Most akár 20%-kal olcsóbban szerezhetők be a magyar lecsó alapanyagai a PENNY-ben
A nyári szezon kihagyhatatlan kedvence a friss, házias lecsó, amelyhez…
Tovább olvasom >Dinnyére sör? Avagy mivel hűsítik magukat a magyarok a kánikulában?
Többen választják a légkondicionálót az otthoni hőség enyhítésére, mint a…
Tovább olvasom >Alkoholmentes újdonság a balatoni borvilágban
A Laposa Birtok új mérföldkőhöz érkezett: bemutatta első alkoholmentesített borát,…
Tovább olvasom >