Olcsó hipermarketekkel törné le a konkurenciát az Auchan
Olcsó hipermarketek indításával akar konkurenciát teremteni a diszkont-specialistáknak – így a Lidlnek és az Aldinak – az Auchan.
Sikeres oroszországi tesztelések után a cég most az elzászi Mülhausenben nyit olcsó hipermarketet, Priba névvel. A tervek szerint később az egyes országokban a rosszul menő Auchan szupermarketeket olcsó hipermarketté alakítják, ahol a szupermarketekhez képest kibővített választék várja a vásárlókat, de a csomagolás csak nagybani, a tárolókapacitások kisebbek és kiszolgáló személyzet sincs. Mindezzel jelentősen csökkennek a költségek mind az üzemeltető, mind a vásárlók számára. Miután itthon csupán hipermarketjei vannak a vállalatnak, ezért a változtatás nem érinti a magyarországi piacot.
Az Auchan 13 országban összesen 1244 hiper- és szupermarkettel üzemel, 2008-ban 210 ezer dolgozóval 39,5 milliárd eurós forgalmat ért el – írja a Népszabadság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Elképesztő összeget közölt a Tesco: 12 milliárd forintnyi Clubcard kupont és utalványt adott vissza hűséges vásárlóinak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az Auchanban megduplázható a nyugdíjasoknak járó élelmiszer-utalványok 30 000 forintos értéke
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tíz éve van jelen Magyarországon a Pepco – folytatódik az expanzió
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >