Olcsó hipermarketekkel törné le a konkurenciát az Auchan
Olcsó hipermarketek indításával akar konkurenciát teremteni a diszkont-specialistáknak – így a Lidlnek és az Aldinak – az Auchan.
Sikeres oroszországi tesztelések után a cég most az elzászi Mülhausenben nyit olcsó hipermarketet, Priba névvel. A tervek szerint később az egyes országokban a rosszul menő Auchan szupermarketeket olcsó hipermarketté alakítják, ahol a szupermarketekhez képest kibővített választék várja a vásárlókat, de a csomagolás csak nagybani, a tárolókapacitások kisebbek és kiszolgáló személyzet sincs. Mindezzel jelentősen csökkennek a költségek mind az üzemeltető, mind a vásárlók számára. Miután itthon csupán hipermarketjei vannak a vállalatnak, ezért a változtatás nem érinti a magyarországi piacot.
Az Auchan 13 országban összesen 1244 hiper- és szupermarkettel üzemel, 2008-ban 210 ezer dolgozóval 39,5 milliárd eurós forgalmat ért el – írja a Népszabadság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >