Olcsó hipermarketekkel törné le a konkurenciát az Auchan
Olcsó hipermarketek indításával akar konkurenciát teremteni a diszkont-specialistáknak – így a Lidlnek és az Aldinak – az Auchan.
Sikeres oroszországi tesztelések után a cég most az elzászi Mülhausenben nyit olcsó hipermarketet, Priba névvel. A tervek szerint később az egyes országokban a rosszul menő Auchan szupermarketeket olcsó hipermarketté alakítják, ahol a szupermarketekhez képest kibővített választék várja a vásárlókat, de a csomagolás csak nagybani, a tárolókapacitások kisebbek és kiszolgáló személyzet sincs. Mindezzel jelentősen csökkennek a költségek mind az üzemeltető, mind a vásárlók számára. Miután itthon csupán hipermarketjei vannak a vállalatnak, ezért a változtatás nem érinti a magyarországi piacot.
Az Auchan 13 országban összesen 1244 hiper- és szupermarkettel üzemel, 2008-ban 210 ezer dolgozóval 39,5 milliárd eurós forgalmat ért el – írja a Népszabadság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az Auchan áruházak december 24-én is nyitva lesznek
Az Auchan a vásárlói igényeket tartja szem előtt, amikor december…
Tovább olvasom >Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra…
Tovább olvasom >Biztonságos és kényelmes: a mobiltárcás fizetés térnyerése Magyarországon
A mobilos fizetés egyre népszerűbb megoldás, hiszen gyors, kényelmes, és…
Tovább olvasom >