OKSZ: némileg nőtt a tartős élelmiszerek iránti kereslet, az ellátás biztonsága nincs veszélyben
Az elmúlt 24 óra forgalmi adatai azt mutatják, hogy az OKSZ tagvállalatainál egyes tartós élelmiszerek iránt a kereslet némiképp megnövekedett – olvasható az OKSZ közleményében. A kereskedelmi szövetség továbbra is hangsúlyozza, hogy a tagvállalatok képesek garantálni az ellátásbiztonságot, áruhiányra a tartós élelmiszerekből a jelenlegi forgalomnövekedés alapján nem kell számítani.
Az áruházakban nemcsak az árukészlet rendelkezésre állása stabil, a polcok feltöltése is folyamatos, de néhány esetben előfordulhat, hogy egy-egy rövidebb időszakban egy-egy áruházban bizonyos tartós élelmiszer termékkörök kitöltési üteme nem tudja lekövetni a megnövekedett keresletet. Az áruházak az ilyen eseteket, csakúgy mint a historikusan kiemelkedő forgalmú időszakokban, megfelelő módon tudják áruházi szinten kezelni.
Az elmúlt napokban a kiskereskedelem napi működésével kapcsolatban számos anyag jelent meg a médiában. Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) tagvállalatait (többek között az Aldi, Auchan, Lidl, Metro, Penny Market, Spar és a Tesco) képviselve az OKSZ nyilatkozik, kérjük, hogy a teljes szektora vonatkozó kérdéseikkel az OKSZ-hez forduljanak.
Kapcsolódó cikkeink
Dr. Kozák Tamás: „A magas inflációnak hosszú az árnyéka”
A 2024-es év gazdasági folyamatai érzékenyen érintették a hazai kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >Dr. Kozák Tamás: az árrésstop kapcsán nincs harmóniában a diagnózis és a javasolt gyógymód
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) közölte: sajnálattal veszi tudomásul, hogy…
Tovább olvasom >Újabb boltbezárási hullámot indít el a Lázár-minisztéium
Magyarországon a kereskedelmi beruházások több, mint 10 százalékkal visszaestek, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Leépít a Nestlé csehországi gyárában
Nyolcvan munkahelyet szüntet meg a Nestlé a csehországi Krupka városában…
Tovább olvasom >Új egységes retail média platformot indít a Sainsbury’s – jön a Nectar360 Pollen
A brit Sainsbury’s bejelentette, hogy 2025 végén elindítja a Nectar360…
Tovább olvasom >Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >