OKSZ: némileg nőtt a tartős élelmiszerek iránti kereslet, az ellátás biztonsága nincs veszélyben
Az elmúlt 24 óra forgalmi adatai azt mutatják, hogy az OKSZ tagvállalatainál egyes tartós élelmiszerek iránt a kereslet némiképp megnövekedett – olvasható az OKSZ közleményében. A kereskedelmi szövetség továbbra is hangsúlyozza, hogy a tagvállalatok képesek garantálni az ellátásbiztonságot, áruhiányra a tartós élelmiszerekből a jelenlegi forgalomnövekedés alapján nem kell számítani.
Az áruházakban nemcsak az árukészlet rendelkezésre állása stabil, a polcok feltöltése is folyamatos, de néhány esetben előfordulhat, hogy egy-egy rövidebb időszakban egy-egy áruházban bizonyos tartós élelmiszer termékkörök kitöltési üteme nem tudja lekövetni a megnövekedett keresletet. Az áruházak az ilyen eseteket, csakúgy mint a historikusan kiemelkedő forgalmú időszakokban, megfelelő módon tudják áruházi szinten kezelni.
Az elmúlt napokban a kiskereskedelem napi működésével kapcsolatban számos anyag jelent meg a médiában. Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) tagvállalatait (többek között az Aldi, Auchan, Lidl, Metro, Penny Market, Spar és a Tesco) képviselve az OKSZ nyilatkozik, kérjük, hogy a teljes szektora vonatkozó kérdéseikkel az OKSZ-hez forduljanak.
Kapcsolódó cikkeink
Az OKSZ optimista a kötelező akciózás kivezetése kapcsán
Július elseje óta Magyarországon megszűnt a kötelező bolti akciózás, amely…
Tovább olvasom >OKSZ: ügyelni kell a visszaváltható palackokra
2024 július 1-től a 400m2 feletti üzletekben kötelezően a MOHU…
Tovább olvasom >Az Országos Kereskedelmi Szövetség üdvözli a kötelező akciózás július 1-től történő kivezetését
Az Országos Kereskedelmi Szövetség üdvözli a kötelező akciózás július 1-től…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért…
Tovább olvasom >Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >