Okosodnak telefonjaink
A felnőtt magyar internetezők 62 százaléka használ okostelefont, és 51 százaléka már mobilinterneten, azaz mobiltelefon-szolgáltatója által biztosított kapcsolaton keresztül (is) kapcsolódik a világhálóhoz. Az okostelefon-használók számának dinamikus növekedése megágyazott a mobilinternetnek, az elmúlt másfél évben 15 százalékkal nőtt az okostelefont használók tábora az internetezők körében – derül ki az eNET kutatásából.
Aki rendelkezik megfelelő eszközzel, az megtalálja a megfelelő szolgáltatást is. Így az okostelefont használók túlnyomó többsége szó szerint kezében tartja az internetet: 94 százaléka úgy használja internetezésre a készülékét, hogy annak kijelzőjén böngészik webes tartalmat, 55 százalék mobilinternetet és wifit egyaránt igénybe vesz ehhez, 36 százalék csak wifin keresztül, míg 3 százalék kizárólag mobilinternet-szolgáltatáson keresztül kapcsolódik a világhálóhoz készülékével.
Az okostelefont használók 72 százaléka Android operációs rendszert használ, 11 százalék Windows Phone-t, 9 százalék iOS-t. A Symbian és a Blackberry platform elterjedtsége jóval kisebb (1-1 százalék)
Kapcsolódó cikkeink
Nemzetközi árajánlati rendszer – átláthatóbb rendezvényszervezési piac
Nemzetközi árajánlati rendszer bevezetését javasolja a MaReSz a rendezvénypiac számára.…
Tovább olvasom >Országos kutatás: többször reggelizne a magyar úgy, mint húsvétkor, de nehéz megszervezni
Tízből négy magyar nem szokott minden nap reggelizni, viszont a…
Tovább olvasom >Országos kutatás: többször reggelizne a magyar úgy, mint húsvétkor, de nehéz megszervezni
Tízből négy magyar nem szokott minden nap reggelizni, viszont a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az élelmiszerbiztonságra is kihathat a ragadós száj- és körömfájás-járvány
Miközben a hatóságok versenyt futnak az idővel, hogy megfékezzék a…
Tovább olvasom >Több mint 10 ezer tonna élelmiszert mentett meg az Élelmiszerbank 2024-ben
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület 2024-ben összesen 10 359 tonna lejáratközeli…
Tovább olvasom >Kiderült, melyik a reklámpiac legerősebb hónapja
Továbbra is a november a legerősebb hónap a reklámpiacon –…
Tovább olvasom >