Nyiss újra zölden! – zöld gasztronómiai megoldások egész évre
Az elmúlt években a fenntarthatóság, az egyszer használatos műanyagok mellőzése és a helyi alapanyagok előnyben részesítése egyre nagyobb figyelmet kapott a hazai vendéglátó szektorban is, a 2021-as évben a koronavírus okozta nehézségek miatt ezek a környezetvédő intézkedések a háttérbe szorultak. A Felelős Gasztrohős Alapítvány egész éves, havonta változó tematikájú Nyiss újra zölden! kampányával segítséget nyújt azoknak a cégeknek, akik felelős megoldásokat keresnek a nehéz időkben is. “Hisszük és tapasztaljuk is, hogy tudatos döntésekkel a vendéglátóhelyek nemcsak a bolygónkat védik, de akár spórolhatnak is, ami a pandémiás helyzetben sokat segíthet egy-egy hely fennmaradásában.
– Kampányunkkal célunk, hogy a fenntartható működést, ehhez kapcsolódó intézkedéseket ne nyűgnek, hanem egy jó lehetőségnek lássák a szakemberek.”- mondta el Szabó Eszter, a Felelős Gasztrohős Alapítvány kommunikációs vezetője. A kampányról bővebb információt találnak az érdeklődők az Alapítvány honlapján (gasztrohos.hu), a közösségi média felületein és a Zöldülő Vendéglátóhelyek és Rendezvények Facebook csoportban.
Kapcsolódó cikkeink
Már közel 30 ezren dolgoznak az idei Nyári Diákmunka Programban
A kormány idén már tizenharmadik alkalommal hirdette meg a fiatalok…
Tovább olvasom >Starbucks: vége a csak elvitelre szóló kávézóknak – visszatérés a vendéglátás melegségéhez
Radikális stratégiai váltásba kezd a világ legnagyobb kávézólánca: a tőzsdén…
Tovább olvasom >Hódít a #MatchaTok: a japán zöldtea por lett a közösségi média új kedvence
A TikTokon elindult #MatchaTok trend szélsebesen meghódította a világot: a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kutatás: Óriási a szakadék a turisták környezettudatossága és valós utazási szokásai között
Bár egyre több turista vallja magát környezettudatosnak, utazási szokásaikban ez…
Tovább olvasom >Csak egyszerű alapanyagokból! Vágod? – A nap videója
Főleg tofu és uborka. De ahogy tálalják… Persze késkezelésből azért…
Tovább olvasom >Mit rejt a fehérneműd? – A nap képe
A divattervező Calvin Klein provokatív reklámkampányokat használt arra, hogy párbeszédet…
Tovább olvasom >