Nyári számolgatások
A nyári időszakban legszívesebben rosét isznak a közösségimédia-használók, ilyenkor inkább édes vagy félszáraz ízt választanak, és egy-egy nyári beszélgetés során átlagosan 3-4 dl bort fogyasztanak. A többség a fröccs mellett teszi le a voksát: a legnépszerűbb a nagyfröccs és a hosszúlépés, de boralapú koktélokat csak minden ötödik ember választ – többek között ezek derülnek ki a Twickel nyári borfogyasztási szokásokat vizsgáló online kutatásából.
A Facebookot használó magyarok majdnem fele a nagy melegben legszívesebben rosét fogyaszt, egyharmaduk vöröset, és csak minden ötödik ember választja a fehérbort. 42,9% leginkább a fröccs mellett dönt ebben az időszakban, a válaszadók 36,7%-a tisztán issza a bort, 20,3%-a pedig más, nem alkoholos itallal keverve. A kutatásban részt vevők közel 40%-a nyáron legszívesebben egy hangulatos teraszon borozik. Több mint kétharmaduk 1000–2500 Ft között költ átlagosan egy üveg borra, negyedük 1000 Ft alatt vásárol. //
Kapcsolódó cikkeink
Az oltalom alatt álló földrajzi jelzéssel ellátott fehérborok feldolgozói értékesítési ára nőtt
Az AKI PÁIR adatai szerint a belföldön termelt és belföldön…
Tovább olvasom >A borok feldolgozói értékesítési ára emelkedett
Az AKI PÁIR adatai szerint a belföldön termelt és belföldön…
Tovább olvasom >Csípjük az erőset!
A magyarok számára elképzelhetetlen a konyha csípős íz nélkül, aminek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több mint 1 millió vendég érkezett a magyarországi szállashelyekre
2025 februárjában tovább erősödött a magyar turizmus: több mint 1…
Tovább olvasom >Egy kutatás szerint érdemes Budapestre többször visszatérni
Kutatást készített a Danubius Hotels a budapesti szállodáikba látogató külföldi…
Tovább olvasom >Történelmi rekordot döntött tavaly a globális hotelipar
A gazdasági kihívások és a geopolitikai bizonytalanság ellenére rekordévet zárt…
Tovább olvasom >