Nyári számolgatások
A nyári időszakban legszívesebben rosét isznak a közösségimédia-használók, ilyenkor inkább édes vagy félszáraz ízt választanak, és egy-egy nyári beszélgetés során átlagosan 3-4 dl bort fogyasztanak. A többség a fröccs mellett teszi le a voksát: a legnépszerűbb a nagyfröccs és a hosszúlépés, de boralapú koktélokat csak minden ötödik ember választ – többek között ezek derülnek ki a Twickel nyári borfogyasztási szokásokat vizsgáló online kutatásából.
A Facebookot használó magyarok majdnem fele a nagy melegben legszívesebben rosét fogyaszt, egyharmaduk vöröset, és csak minden ötödik ember választja a fehérbort. 42,9% leginkább a fröccs mellett dönt ebben az időszakban, a válaszadók 36,7%-a tisztán issza a bort, 20,3%-a pedig más, nem alkoholos itallal keverve. A kutatásban részt vevők közel 40%-a nyáron legszívesebben egy hangulatos teraszon borozik. Több mint kétharmaduk 1000–2500 Ft között költ átlagosan egy üveg borra, negyedük 1000 Ft alatt vásárol. //
Kapcsolódó cikkeink
Szállás.hu: tízből kilencen nyaralást terveznek és vannak már foglalások is
Tízből kilencen terveznek vakációt az idei nyárra, ötödük már foglalt…
Tovább olvasom >Itt a felmérés: több bort isznak a magyarok a koronavírus-járvány kitörése óta
Több bort fogyasztanak a magyarok a koronavírus-járvány kitörése óta, és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hagyományos alapanyagok, ősi tudás, új ízek: METRO-dödölle a Gourmet Fesztiválon
Étel és közösség – ősidők óta kéz a kézben járnak:…
Tovább olvasom >Jól teljesítettek tavaly a McDonald’s-ok Magyarországon
A magyarországi McDonald’s éttermeket működtető Progress Étteremhálózat Kft. 2021-ben 6,765…
Tovább olvasom >Összefogás a szakma jövőjéért
Miután decemberben lezárult a Magyar Vendéglátók Ipartestülete A Felsőfokú Vendéglátó Oktatásért…
Tovább olvasom >