Nyári örömök
A vendéglátóhelyi hideg és jegeskávék népszerűségének növekedése, a cold brew elképesztő gyorsaságú terjedése egyúttal a tömegtermékként gyártott jegeskávék konkurensévé tette ezeket az italokat. Két új termékkel is találkoztunk az interneten, amelyeket a kiskereskedelemnek is szántak gyártói. A szuperprémium kávékban utazó oaklandi Blue Bottle közel 2,5 decis, kézhez álló alumíniumdobozban kínál cold brew kávét, a Foodworks Brooklyn pedig palackozta a tavaly nyáron New Yorkban robbant trend egyik termékét, a citromos-tonikos kávét.
Kapcsolódó cikkeink
Plasztikus kávétörténet – A nap videója
Alapelvünk, hogy A nap videója rovat filmjei csak kivételes esetben…
Tovább olvasom >Durván drágulhat a kávé
A jövő évtől szűkös ellátással és magasabb kávéárakkal kell szembesülniük…
Tovább olvasom >Átkereszteli sajátmárkás kávécsaládját az Aldi Portugáliában
Barissimo néven új márkanevet vezetett be a német Aldi Moreno…
Tovább olvasom >További cikkeink
MSZÉSZ: Április 8-ig lehet kitölteni a HOTREC kérdőívet
A HOTREC (európai tagországok szállodai és éttermi szövetségeinek ernyőszervezete) felmérést…
Tovább olvasom >Megint egy Walmart-csokor! – A nap képe
Az amerikai üzletláncból származó „szokásos” képsorozatunk természetesen most sem Walmart-specifikus,…
Tovább olvasom >Fagylalt(kiszerelés?) – A nap videója
Kis fantáziával könnyű elképzelni, hogy így a pultosból is költő…
Tovább olvasom >