Nyári Mikulás

Szerző: trademagazin Dátum: 2010. 08. 29. 08:00

A fogyasztók pénztárcájához vezető ösvényt sokan sokféleképpen keresik. Néhány amerikai kereskedőlánc összesen több mint 500 egysége – köztük a Sears, Toys R Us, Target – már júliusra előrehozta a karácsonyi vásárt. Az átlagosan 40 százalékos árengedmény és a napszemüveges, strandoló Télapó sok vevőt vonz. Ők több száz dollárt költöttek előrehozott ajándékvásárlásra, vagy rendelték meg az ingyenesen házhoz szállított fényfüzéreket, kültéri házdekorációkat, élve a vissza nem térő lehetőséggel. Mások viszont nevetségesnek tartják a hópelyhek és ünnepi fények alkalmazását, vagy még túlságosan melegük van ahhoz, hogy a karácsonyra gondoljanak. A szakemberek véleménye megoszlik az aktivitás megítélésében. Többen a nyárvégi leárazások, iskolakezdési akciók és a decemberi forgalom veszélyeztetését látják a szenzációhajhász akciózásban.

Kapcsolódó cikkeink