Nyári Mikulás
A fogyasztók pénztárcájához vezető ösvényt sokan sokféleképpen keresik. Néhány amerikai kereskedőlánc összesen több mint 500 egysége – köztük a Sears, Toys R Us, Target – már júliusra előrehozta a karácsonyi vásárt. Az átlagosan 40 százalékos árengedmény és a napszemüveges, strandoló Télapó sok vevőt vonz. Ők több száz dollárt költöttek előrehozott ajándékvásárlásra, vagy rendelték meg az ingyenesen házhoz szállított fényfüzéreket, kültéri házdekorációkat, élve a vissza nem térő lehetőséggel. Mások viszont nevetségesnek tartják a hópelyhek és ünnepi fények alkalmazását, vagy még túlságosan melegük van ahhoz, hogy a karácsonyra gondoljanak. A szakemberek véleménye megoszlik az aktivitás megítélésében. Többen a nyárvégi leárazások, iskolakezdési akciók és a decemberi forgalom veszélyeztetését látják a szenzációhajhász akciózásban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Lassanként visszaépülhet a kiskereskedelmi forgalom és lakossági fogyasztás
A kiskereskedelmi forgalom alakulása és a lakossági fogyasztás visszaépülése az…
Tovább olvasom >Túl vagyunk 2 millió visszaváltott palackon, de még vannak gondok
Az év eleje óta Magyarországon vissza lehet váltani a fém,…
Tovább olvasom >Ausztriában lassult az infláció júniusban
Ausztriában a fogyasztói árak éves növekedése az előzetes becsléssel összhangban…
Tovább olvasom >