Nyári Mikulás
A fogyasztók pénztárcájához vezető ösvényt sokan sokféleképpen keresik. Néhány amerikai kereskedőlánc összesen több mint 500 egysége – köztük a Sears, Toys R Us, Target – már júliusra előrehozta a karácsonyi vásárt. Az átlagosan 40 százalékos árengedmény és a napszemüveges, strandoló Télapó sok vevőt vonz. Ők több száz dollárt költöttek előrehozott ajándékvásárlásra, vagy rendelték meg az ingyenesen házhoz szállított fényfüzéreket, kültéri házdekorációkat, élve a vissza nem térő lehetőséggel. Mások viszont nevetségesnek tartják a hópelyhek és ünnepi fények alkalmazását, vagy még túlságosan melegük van ahhoz, hogy a karácsonyra gondoljanak. A szakemberek véleménye megoszlik az aktivitás megítélésében. Többen a nyárvégi leárazások, iskolakezdési akciók és a decemberi forgalom veszélyeztetését látják a szenzációhajhász akciózásban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megszólalt az OKSZ az árrésstop meghosszabbításával kapcsolatban
Orbán Viktor bejelentette az árrésstop meghosszabbítását. Az Országos Kereskedelmi Szövetség…
Tovább olvasom >KSH: az egy évvel korábbihoz képest 8,0 százalékkal visszaesett a beruházások teljesítménye
A beruházások volumene 2025 II. negyedévében a nyers adatok szerint…
Tovább olvasom >Megújult a K&H gyermekbarát irodája
A nyári szünet a gyerekeknek maga a paradicsom, míg a…
Tovább olvasom >