Nulla karbonkibocsájtású tengeri szállítást céloztak meg az Amazon és társai
Az Amazon, az IKEA és több más piaci szereplő azt a célt tűzte ki, hogy 2040-re eléri a zéró karbonkibocsájtást a tengeri szállításhoz szükséges üzemanyagoknál. Az új kezdeményezés a tengeri áruszállítási szektorban történő dekarbonizáció része.
Mivel a világ kereskedelmének 90%-a a tengeren szállításon keresztül zajlik, a szállítóhajók felelősek nagyjából a világ CO2-kibocsájtásának 90%-áért.
A kezdeményezést az Aspen Institute nonprofit szervezet hozta létre, és kilenc célt tűzött ki a résztvevő vállalatok, köztük az Unilever vagy a Michelin számára.
Checkout
Kapcsolódó cikkeink
Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Az AI hatása Észak-Amerikában 2030-ra elérheti az 1,6 ezer milliárd dollárt
A kiskereskedők eltérő mértékben bár, de profitálhatnak a mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Íz és minőség nélkül nem maradnak versenyben a növényi alapú márkák
Ian Hepburn, a Flora Food Group marketingigazgatója figyelmeztetett: a növényi…
Tovább olvasom >Elmarad a Kroger és az Albertsons egyesülése
Az Albertsons bejelentette, hogy felbontja a Krogerrel kötött, 25 milliárd…
Tovább olvasom >Felvásárolja a Zalando az About You-t
A Zalando bejelentette, hogy megvásárolja német versenytársát, az About You-t.…
Tovább olvasom >