Nulla karbonkibocsájtású tengeri szállítást céloztak meg az Amazon és társai
Az Amazon, az IKEA és több más piaci szereplő azt a célt tűzte ki, hogy 2040-re eléri a zéró karbonkibocsájtást a tengeri szállításhoz szükséges üzemanyagoknál. Az új kezdeményezés a tengeri áruszállítási szektorban történő dekarbonizáció része.
Mivel a világ kereskedelmének 90%-a a tengeren szállításon keresztül zajlik, a szállítóhajók felelősek nagyjából a világ CO2-kibocsájtásának 90%-áért.
A kezdeményezést az Aspen Institute nonprofit szervezet hozta létre, és kilenc célt tűzött ki a résztvevő vállalatok, köztük az Unilever vagy a Michelin számára.
Checkout
Kapcsolódó cikkeink
Növelte az eladásokat az Amazon „Climate Pledge Friendly” címkéje
Az Amazon legújabb tanulmánya szerint a Climate Pledge Friendly programhoz…
Tovább olvasom >Olasz cégnek adja el az Unilever németországi tésztaszószait
Az Unilever folytatja üzletágainak stratégiai átalakítását, minek keretében az olasz…
Tovább olvasom >100 éves márkákat ad el az Unilever
Az Unilever bejelentette, hogy kötelező érvényű ajánlatot kapott a Zwanenberg…
Tovább olvasom >További cikkeink
Horvátországban bojkottal tiltakoztak az infláció ellen
Horvátországban január 24-én pénteken szinte teljesen kiürültek az üzletek, miután…
Tovább olvasom >Az AI integrálása és a személyre szabott szolgáltatások lesz az idei év slágere
A bankszektor legnagyobb technológiai kihívásai 2025-ben a mesterséges intelligencia (AI)…
Tovább olvasom >Fontos határidő a méhészek számára
Január 27-től nyújthatóak be a támogatási kérelmek a méhcsaládok egészségének…
Tovább olvasom >