Nulla karbonkibocsájtású tengeri szállítást céloztak meg az Amazon és társai
Az Amazon, az IKEA és több más piaci szereplő azt a célt tűzte ki, hogy 2040-re eléri a zéró karbonkibocsájtást a tengeri szállításhoz szükséges üzemanyagoknál. Az új kezdeményezés a tengeri áruszállítási szektorban történő dekarbonizáció része.
Mivel a világ kereskedelmének 90%-a a tengeren szállításon keresztül zajlik, a szállítóhajók felelősek nagyjából a világ CO2-kibocsájtásának 90%-áért.
A kezdeményezést az Aspen Institute nonprofit szervezet hozta létre, és kilenc célt tűzött ki a résztvevő vállalatok, köztük az Unilever vagy a Michelin számára.
Checkout
Kapcsolódó cikkeink
AI-alapú kasszanélküli technológiát vezet be az Aldi az Egyesült Államokban
A Grabango által fejlesztett technológia az Amazon „Just Walk Out”…
Tovább olvasom >Az Unileverrel lépett a fullfilment piacra a Waberer’s Csoport
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi…
Tovább olvasom >Csökkenti árait az IKEA
Az Ikea Németországban forradalmi változásokat tervez, beleértve tömeges árcsökkentéseket és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jól halad a Tesco a fenntarthatósági projekttel
A Tesco elkötelezett a fenntartható működés iránt, és ambiciózus célokat…
Tovább olvasom >Nébih: a tavalyinál kevesebb bírsággal zárult a tavaszi élelmiszerellenőrzés
Körülbelül ugyanannyi figyelmeztetéssel, de a tavalyinál kevesebb bírsággal zárult az…
Tovább olvasom >Fidelity International befektetési kitekintő: fontos az időzítés
Az év során eddig csökkent az infláció, és a piacok…
Tovább olvasom >