Nulla karbonkibocsájtású tengeri szállítást céloztak meg az Amazon és társai
Az Amazon, az IKEA és több más piaci szereplő azt a célt tűzte ki, hogy 2040-re eléri a zéró karbonkibocsájtást a tengeri szállításhoz szükséges üzemanyagoknál. Az új kezdeményezés a tengeri áruszállítási szektorban történő dekarbonizáció része.
Mivel a világ kereskedelmének 90%-a a tengeren szállításon keresztül zajlik, a szállítóhajók felelősek nagyjából a világ CO2-kibocsájtásának 90%-áért.
A kezdeményezést az Aspen Institute nonprofit szervezet hozta létre, és kilenc célt tűzött ki a résztvevő vállalatok, köztük az Unilever vagy a Michelin számára.
Checkout
Kapcsolódó cikkeink
100 éves márkákat ad el az Unilever
Az Unilever bejelentette, hogy kötelező érvényű ajánlatot kapott a Zwanenberg…
Tovább olvasom >Komoly kritikát kapott az adventi kalendárium
A termekkritikus nevű vlogger legújabb TikTok-videójában alapos kritikával illette az…
Tovább olvasom >Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: novemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 4,1, az előző havit 0,6 százalékkal haladta meg
2024. novemberben a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >NGM: láthatóan kezd visszatérni a lakosság bizalma
A kormány azon dolgozik, hogy a gazdaság jobban teljesítsen, így…
Tovább olvasom >Fidelity Kitekintés 2025: Az USA készen áll a reflációra
A republikánusok fölényes győzelme a novemberi választásokon jelentősen megváltoztatta a…
Tovább olvasom >