Növényvédőszer-mentes kampányt indít a Coop Italia
Peszticid-mentes zöldségeket és gyümölcsöket kínál május végétől a Coop Italia minden üzletében. A cég célja, hogy fokozatosan eltávolítsa saját márkás gyümölcseiből és zöldségeiből a glifozát-tartalmú növényvédőszereket.
A Coop Italia 1100 üzletében május végétől kizárólag olyan zöldségeket és gyümölcsöket lehet vásárolni, amelyek nem tartalmaznak glifozát-tartalmú növényvédőszer-maradványt. A kampány első ilyen terméke a cseresznye lesz.
A három éven át tartó kampány minden egyes Coop-márkás zöldséget és gyümölcsöt érinteni fog, s része a cég peszticid-csökkentésre irányuló stratégiájának, amely 26 évvel ezelőtt indult el. Ez időszak során 10 kemikáliát vontak ki a Coop saját márkás termékeiből. (ESM)
Kapcsolódó cikkeink
Hasznos funkcióval bővült a Nébih növényvédő szer-keresője
Nagy segítséget nyújthat a támogatást igénylő gazdálkodóknak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági…
Tovább olvasom >Hiány alakulhat ki a káposzta piacán, tovább drágulhat a zöldség ára
A FruitVeb elemzése szerint hiány fenyegeti a káposztapiacot, és még…
Tovább olvasom >Veszélyben a banán: betegségek és klimatikus változások fenyegetik a világ egyik legnépszerűbb gyümölcsét
A globális felmelegedés és az időjárási szélsőségek súlyosan érintik a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Számos innovációval várja az érdeklődőket a kiállítás
A nemzetközi gyümölcs- és zöldségkereskedelem képviselői 2025-ben ismét Berlinben találkoznak.…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >