Növényi italok vendéglátós felhasználásra
A tej kiváltására alkalmas saját márkás növényi italokat fejlesztett a METRO. A METRO Chef Veggie növényi italokkal nemcsak a tejérzékenyekre és a vegánokra, hanem azokra a vásárlókra is gondolt a nagykereskedelem, akik számára a termesztés körülményei is fontosak.

A négy ízben – mandula, rizs, kókusz és barista zab – kapható METRO Chef Veggie növényi italok ellenőrzött ökológiai gazdálkodásból származnak és EU Organic tanúsítvánnyal rendelkeznek.
Kompromisszum- és tejmentes capuccino
Mint minden saját márkás termékfejlesztésénél, a METRO ezúttal is a vendéglátóipari felhasználásra koncentrált, hogy a speciális étrendet követő vendégeket felkészülten fogadhassák a vendéglátóhelyek, s kínálatukhoz magas minőségű alapanyagokat használhassanak fel.
A termékcsalád különleges színfoltja a kiválóan habosítható barista zab növényi ital, mellyel megtévesztésig tejhab-szerű hatás érhető el a kávé tejmentes, mégis lágyan habos koronájához. A barista zabital megoldást jelent arra, hogy hogyan lehet kompromisszummentes capuccinót felszolgálni a növényi alapú étrendet követő, vagy tejallergiás vendégnek.
Fenntartható alternatívák
Az élelmiszeripar és a vendéglátás előtt álló egyik legnagyobb kihívás, hogy 2030-ra már 9,5 milliárd, 2050-re pedig már 10 milliárd ember élelmezéséről kell gondoskodni a bolygónk korlátozott erőforrásai mellett. A METRO már évek óta elkötelezte magát, hogy termékfejlesztéseivel a fenntarthatósági kihívásokra, így az intenzív, legeltetésen alapuló, nagyon magas vízigényű mezőgazdasági termelés visszaszorításának igényére is reagáljon. Így jött létre a METRO Chef Veggie brand, melynek húshelyettesítő termékcsaládja innovációs díjat nyert a 2022-es Sirha élelmiszeripari szakkiállításon. A húshelyettesítők mellé most felsorakoztak a tejhelyettesítők is, hogy a tejalapú meleg és hideg italok, desszertek és más fogások elkészítéséhez vegán, tejmentes alternatívát szolgáltassanak.
Kartonban még többet ér
A METRO Chef Veggie növényi italok piaci bevezetésüket követően szinte azonnal bekerültek a népszerű, folyamatosan bővülő „Többet olcsóbban” termékkörbe. Az akcióval érintett, lépcsőzetes árazású árucikkekre – 4500 termékre – nagyobb mennyiség vásárlása esetén komoly kedvezmény érvényesíthető. Az ebben a termékkörben szereplő termékek – közülük számos saját márkás termék – egy darabra vonatkozó eladási árán felül még két ársávot alakított ki a nagykereskedelem, melyekben a vásárolt mennyiség növekedésével csökken az egy darabra vetített ár. Az egyes ársávok kialakításánál és a kedvezményes darabszámok meghatározásánál a vendéglátós, illetve a kiskereskedő beszerzők jellemző vásárlási szokásait tartotta szem előtt a METRO.
Kapcsolódó cikkeink
Kedvencek újraalkotva – laktóz nélkül
Az elmúlt években robbanásszerű növekedésnek indult a laktózmentes termékek piaca,…
Tovább olvasom >Zöldülő tányérok és poharak
A növényi termékek nemcsak egy meghatározott célcsoportnak szólnak, hanem egyre…
Tovább olvasom >Hogy iszod a kávét, rázva vagy keverve?
Egyre több szín, egyre meglepőbb ízek – még mindig növekszik…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszaesett a turizmus konjunktúrája – de még így is a gazdaság egyik legjobban teljesítő szektora
Áprilisban -6 ponton állt a Turizmus Konjunktúra Index (TKI) értéke…
Tovább olvasom >A magyar street food új generációja a Dob utcába költözött – Bemutatkozik a Budapest Bites
A városi street food palettát gazdagító hely prémium grab’n’go élményt…
Tovább olvasom >Ízlelgessük 2025-öt!
Nagyot változott a hazai bárok világa és a koktélfogyasztás kultúrája…
Tovább olvasom >