Növényi alapú termékekkel kiváltható a hús, tojás és tej a fenntarthatóbb jövőért
Egyre többen választanak növényi alapú termékeket a hagyományos élelmiszerek helyett, ami nemcsak egészségügyi, hanem környezeti előnyökkel is jár. A Kifli.hu kínálatában megtalálható több mint 500 növényi helyettesítő forgalma az elmúlt években többször is túlszárnyalta az online áruház átlagos növekedését. A vásárlók kedvencei között szerepel az Alpro, a The Bridge, illetve az Oatly, de a tavalyi évben nagy népszerűségre tett szert a Yutto saját márkás bio növényital-család is.
A cikk a Trade magazin 2025/2-3. lapszámában olvasható.
A mandulatej, a zabital vagy a burgonyaalapú ital, nemcsak laktózmentesek, de telített zsírtartalmuk is alacsonyabb, így támogatják a szív- és érrendszer egészségét. A burgonyából készült italok ráadásul kiemelten fenntarthatók.
Az aquafaba, a lenmagpép vagy a sárgaborsó-fehérjéből készült tojáshelyettesítők kiválóan alkalmasak sütéshez és főzéshez, miközben koleszterinmentesek és környezetbarát megoldást kínálnak.
A Beyond, a Garden Gourmet és más húsalternatívák fenntarthatóbbak, mint a hagyományos húsok, miközben magas fehérjetartalmukkal és húséhoz hasonló állagukkal kiváló alternatívát jelentenek.
Az alacsonyabb zsír- és kalóriatartalmú növényi sajtokat gyakran dúsítják B12-vitaminnal és kalciummal. A növényi joghurtok pedig probiotikumokat tartalmaznak, laktózmentesek és könnyebben emészthetők. //
Kapcsolódó cikkeink
Megérkezett a spárga a Kifli.hu-ra – egyre többen keresik a szezonális, hazai zöldségeket
A Kifli.hu tavaszi kínálata újabb különlegességgel bővült: áprilistól június közepéig…
Tovább olvasom >Kedvencek újraalkotva – laktóz nélkül
Az elmúlt években robbanásszerű növekedésnek indult a laktózmentes termékek piaca,…
Tovább olvasom >40%-kal nőtt a zöldség-gyümölcs forgalom a Kifli.hu-nál
Az elmúlt 10 hónapban több mint 155 ezer megrendelés teljesítése…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szerbiában terjeszkedik az észak-macedón Stokomak
A macedóniai székhelyű Stokomak diszkontlánc hivatalosan is belépett a szerbiai…
Tovább olvasom >Új formákkal és új külsővel tér vissza a Barilla Al Bronzo az USA-ba
A Barilla bejelentette, hogy az Egyesült Államokban újra kapható lesz…
Tovább olvasom >Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >