Növényi alapú termékeket kell-e értékesíteni a hús mellett?
Az élelmiszerrendszer egészségügyi és fenntarthatósági eredményeinek javítása érdekében megszaporodtak azok a kutatások, amelyek arra irányulnak, hogy miként lehet több növényen alapuló étrendet népszerűsíteni.
A kutatások kimutatták, hogy bár a húst tartalmazó étrend követői felismerik a húsfogyasztással kapcsolatos etikai és környezeti kihívásokat, a váltásnak vannak akadályai. Sokan úgy vélik, hogy a növényi alapú termékek elkészítése kényelmetlen, drága a húskészítményekhez képest, vagy nem ízletesek. Az elmélet azt sugallja, hogy az árra és az elhelyezésre való összpontosítás kulcsfontosságú ahhoz, hogy a fogyasztók a húsról a növényi alapú termékekre térjenek át. Az IGD 2021-es változási hajlandóságról szóló jelentésében a résztvevők 57%-a határozottan egyetértett azzal, hogy a termékek húsokkal szomszédos, de szegregált áthelyezése megkönnyítené számukra az egészségesebb és fenntarthatóbb étrendet. //
A cikk a Trade magazin 2023.2-3. számában olvasható
Kapcsolódó cikkeink
Őrzi piacvezető pozícióját a tavaly 20 éves Lidl
Tavaly ünnepelte 20 éves magyarországi jelenlétét hazánk piacvezető FMCG-lánca, a…
Tovább olvasom >A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >Meglepő eredmény született a VI. Tisza-tavi PET Kupán
A versenyt szervező PET Kupa Egyesület sokat látott szervezőit is…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >