Növényi alapú sajtos makarónit fejlesztett a Kraft Heinz
A termék, amely ezen a héten kerül a boltok polcaira, a Kraft Heinz és a NotCo élelmiszer-technológiai vállalat harmadik innovációja alig több mint egy év alatt.
A Kraft Heinz NotCo-val közös vállalkozása keretében növényi alapú Kraft Mac & Cheese-t dob piacra – jelentette be a két vállalat. Ez a népszerű márka első növényi alapú terméke az Egyesült Államokban.
A Kraft Heinz és a NotCo 2022-ben alapított közös vállalata nem vesztegette az időt, hogy új termékeket dobjanak piacra. Az IRI adataira hivatkozva a Kraft Heinz és a NotCo megjegyezte, hogy az ún. better-for-you sajtos makaróni termékek forgalmazása több mint hatszorosával haladja meg a teljes kategória forgalmát. A növekedés ellenére a Numerator megállapította, hogy a növényi alapú sajtos tésztát vásárlók kevesebb mint 30%-a ismétli meg a vásárlást, mivel azok íze és állaga nem nyerte el tetszésüket. A Kraft Heinz, amely naponta több mint 1 millió dobozzal ad el az állati tejtermék felhasználásával készült Mac & Cheese-ből, igazi nyertese lehet a trendnek, ha e legújabb termékbevezetése sikeresnek bizonyul.
A Kraft NotMac&Cheese szósz olyan növényi összetevőket tartalmaz, mint a lóbabfehérje és a porított kókuszolaj. Emellett nem tartalmaz mesterséges színezéket, és a tejalapú Mac&Cheese-éhez hasonló érzékszervi jellemzőkkel bír. Az üzletekbe ezen a héten kiszállításra kerülő Kraft NotMac&Cheese „nemsajtos” makaróni Original és White Cheddar ízben lesz kapható.
A Mac & Cheese a harmadik innováció, amely a The Kraft Heinz Not Company partnerségének köszönhetően alig több mint egy év alatt piacra került. Korábban a két vállalat növényi alapú szeletelt sajtot és a majonézt mutatott be.
Kapcsolódó cikkeink
Erőteljes növekedés előtt a növényi alapú étrend-kiegészítők piaca
A növényi alapú étrend-kiegészítők globális piaca a 2025-ös 27,52 milliárd…
Tovább olvasom >Ugrásszerűen nő az alternatívfehérje-szabadalmak száma
A Good Food Institute a maga nemében első és egyedülálló…
Tovább olvasom >Közös növényi újdonságokat dob piacra a PepsiCo és a NotCo Chilében
A PepsiCo és a chilei NotCo együttműködésének eredményeként két új,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz display
Idén két világbajnoki címre is büszke lehet a hazai POP-szakma.…
Tovább olvasom >Legendás olasz panettone-gyártót vett az ír Valeo Foods
Újabb olasz cég felvásárlását jelentette be az ír székhelyű Valeo…
Tovább olvasom >