Növényi alapú sajtos makarónit fejlesztett a Kraft Heinz
A termék, amely ezen a héten kerül a boltok polcaira, a Kraft Heinz és a NotCo élelmiszer-technológiai vállalat harmadik innovációja alig több mint egy év alatt.
A Kraft Heinz NotCo-val közös vállalkozása keretében növényi alapú Kraft Mac & Cheese-t dob piacra – jelentette be a két vállalat. Ez a népszerű márka első növényi alapú terméke az Egyesült Államokban.
A Kraft Heinz és a NotCo 2022-ben alapított közös vállalata nem vesztegette az időt, hogy új termékeket dobjanak piacra. Az IRI adataira hivatkozva a Kraft Heinz és a NotCo megjegyezte, hogy az ún. better-for-you sajtos makaróni termékek forgalmazása több mint hatszorosával haladja meg a teljes kategória forgalmát. A növekedés ellenére a Numerator megállapította, hogy a növényi alapú sajtos tésztát vásárlók kevesebb mint 30%-a ismétli meg a vásárlást, mivel azok íze és állaga nem nyerte el tetszésüket. A Kraft Heinz, amely naponta több mint 1 millió dobozzal ad el az állati tejtermék felhasználásával készült Mac & Cheese-ből, igazi nyertese lehet a trendnek, ha e legújabb termékbevezetése sikeresnek bizonyul.
A Kraft NotMac&Cheese szósz olyan növényi összetevőket tartalmaz, mint a lóbabfehérje és a porított kókuszolaj. Emellett nem tartalmaz mesterséges színezéket, és a tejalapú Mac&Cheese-éhez hasonló érzékszervi jellemzőkkel bír. Az üzletekbe ezen a héten kiszállításra kerülő Kraft NotMac&Cheese „nemsajtos” makaróni Original és White Cheddar ízben lesz kapható.
A Mac & Cheese a harmadik innováció, amely a The Kraft Heinz Not Company partnerségének köszönhetően alig több mint egy év alatt piacra került. Korábban a két vállalat növényi alapú szeletelt sajtot és a majonézt mutatott be.
Kapcsolódó cikkeink
Megszünteti növényi sajtmárkáját a Bel Group
A Bel Group bejelentette, hogy 2024 végéig kivezeti a piacról…
Tovább olvasom >Átalakítaná portfólióját a Kraft Heinz
A Kraft Heinz bejelentette, hogy termékportfóliójának átszervezése érdekében stratégiai átalakítást…
Tovább olvasom >Ugrásszerűen nő az alternatívfehérje-szabadalmak száma
A Good Food Institute a maga nemében első és egyedülálló…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >