Növényi alapú pop-up üzletet nyitott az Impossible Foods Chicagóban
Impossible Quality Meats néven nyitotta meg az Impossible Foods pop-up koncepcióját Chicago Uptown negyedében, ahol növényi alapú ételeket, többek között előételeket, salátákat, wrapeket, burgereket, hotdogot kínál.
A cikk a Trade magazin 2024/10. lapszámában olvasható.
Az étterem augusztus 13-tól ősz végéig, keddtől vasárnapig 11:00 és 20:00 óra között várja vendégeit.
Az étteremben azonban nem csupán a maga nemében első étkezési élmény várja a látogatókat, hanem lehetőség nyílik az Impossible népszerű termékeinek, beleértve az Impossible Beefet, Impossible Hot Dogot és Impossible Chicken Nuggetset, megvásárlására is.
A 2011-ben alakul Impossible Foods termékei ma már több mint 45 000 étteremben kaphatók az Egyesült Államokban. //
Kapcsolódó cikkeink
Erőteljes növekedés előtt a növényi alapú étrend-kiegészítők piaca
A növényi alapú étrend-kiegészítők globális piaca a 2025-ös 27,52 milliárd…
Tovább olvasom >Ugrásszerűen nő az alternatívfehérje-szabadalmak száma
A Good Food Institute a maga nemében első és egyedülálló…
Tovább olvasom >Közös növényi újdonságokat dob piacra a PepsiCo és a NotCo Chilében
A PepsiCo és a chilei NotCo együttműködésének eredményeként két új,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz display
Idén két világbajnoki címre is büszke lehet a hazai POP-szakma.…
Tovább olvasom >Legendás olasz panettone-gyártót vett az ír Valeo Foods
Újabb olasz cég felvásárlását jelentette be az ír székhelyű Valeo…
Tovább olvasom >