Növényi alapú pop-up üzletet nyitott az Impossible Foods Chicagóban
Impossible Quality Meats néven nyitotta meg az Impossible Foods pop-up koncepcióját Chicago Uptown negyedében, ahol növényi alapú ételeket, többek között előételeket, salátákat, wrapeket, burgereket, hotdogot kínál.
A cikk a Trade magazin 2024/10. lapszámában olvasható.
Az étterem augusztus 13-tól ősz végéig, keddtől vasárnapig 11:00 és 20:00 óra között várja vendégeit.
Az étteremben azonban nem csupán a maga nemében első étkezési élmény várja a látogatókat, hanem lehetőség nyílik az Impossible népszerű termékeinek, beleértve az Impossible Beefet, Impossible Hot Dogot és Impossible Chicken Nuggetset, megvásárlására is.
A 2011-ben alakul Impossible Foods termékei ma már több mint 45 000 étteremben kaphatók az Egyesült Államokban. //
Kapcsolódó cikkeink
Megszünteti növényi sajtmárkáját a Bel Group
A Bel Group bejelentette, hogy 2024 végéig kivezeti a piacról…
Tovább olvasom >Ugrásszerűen nő az alternatívfehérje-szabadalmak száma
A Good Food Institute a maga nemében első és egyedülálló…
Tovább olvasom >Új növényi italokkal lép be az észak-amerikai és ausztrál piacokra a Veganz
A német növényi alapú élelmiszergyártó, a Veganz Group megállapodást kötött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >Fokhagyma az európai piacokon: Miért nem garantál alacsony árakat a bőséges kínai termés?
Bár Kína idén kiemelkedő fokhagymatermést könyvelhet el, az európai fogyasztók…
Tovább olvasom >