Növényi alapú pop-up üzletet nyitott az Impossible Foods Chicagóban
Impossible Quality Meats néven nyitotta meg az Impossible Foods pop-up koncepcióját Chicago Uptown negyedében, ahol növényi alapú ételeket, többek között előételeket, salátákat, wrapeket, burgereket, hotdogot kínál.
A cikk a Trade magazin 2024/10. lapszámában olvasható.
Az étterem augusztus 13-tól ősz végéig, keddtől vasárnapig 11:00 és 20:00 óra között várja vendégeit.
Az étteremben azonban nem csupán a maga nemében első étkezési élmény várja a látogatókat, hanem lehetőség nyílik az Impossible népszerű termékeinek, beleértve az Impossible Beefet, Impossible Hot Dogot és Impossible Chicken Nuggetset, megvásárlására is.
A 2011-ben alakul Impossible Foods termékei ma már több mint 45 000 étteremben kaphatók az Egyesült Államokban. //
Kapcsolódó cikkeink
Íz és minőség nélkül nem maradnak versenyben a növényi alapú márkák
Ian Hepburn, a Flora Food Group marketingigazgatója figyelmeztetett: a növényi…
Tovább olvasom >Családbarát termékekkel bővült az Impossible Foods kínálata az USA-ban
Az Impossible Foods három új termékkel bővítette kínálatát az Egyesült…
Tovább olvasom >Speciális zabitallal ihatják mostantól a britek teájukat
A Glebe Farm Foods legújabb növényi alapú itala, a PureOaty…
Tovább olvasom >További cikkeink
Íz és minőség nélkül nem maradnak versenyben a növényi alapú márkák
Ian Hepburn, a Flora Food Group marketingigazgatója figyelmeztetett: a növényi…
Tovább olvasom >Elmarad a Kroger és az Albertsons egyesülése
Az Albertsons bejelentette, hogy felbontja a Krogerrel kötött, 25 milliárd…
Tovább olvasom >Felvásárolja a Zalando az About You-t
A Zalando bejelentette, hogy megvásárolja német versenytársát, az About You-t.…
Tovább olvasom >